آخرین خبرهااستان هاچشم‌انداز توسعهفوری

استاندار گیلان در دیدار با مدیران شرکت تاپیکو (مالک و سهامدار شرکت های چوکا و چوب و کاغذ اسالم): گام‌های موثری در جهت پویایی شرکت چوکا برداشته می‌شود

استاندار گیلان

استاندار گیلان به طرح پیشنهادهای مختلف برای تداوم و رونق فعالیت شرکت چوکا اشاره کرد و گفت: گام‌های موثری در جهت پویایی این شرکت برداشته می‌شود.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری صبح امروز در دیدار با مدیران شرکت تاپیکو (مالک و سهامدار شرکت های چوکا و چوب و کاغذ اسالم) و مدیرعامل شرکت چوکا با اشاره به اینکه تلاش ما بر رونق تولید این شرکت است، افزود: شرکت چوکا یکی از واحدهای تولیدی مهم در غرب گیلان است که از سالیان گذشته نقش مهمی در اقتصاد استان و اشتغال مردم منطقه داشته و با قوت از آن حمایت می کنیم.

وی بر ضرورت جلوگیری از هرگونه انتخاب های سیاسی و سفارشی در مجموعه مدیریتی شرکت های صنعتی تاکید و تصریح کرد: هر شرکت صنعتی که به صورت سیاسی هدایت شود نتیجه‌ای جز نابودی ندارد.

نماینده عالی دولت در گیلان به مشکلات موجود در جهت تهیه مواد اولیه برای تولید شرکت چوکا اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور تامین چوب مورد نیاز چوکا توسط شرکت جنگل شفارود هماهنگی لازم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: واردات چوب با پوست و تعرفه صفر برای تامین نیاز واحدهای تولیدی استان، پرداخت تسهیلات برای نوسازی شرکت چوکا، بهره‌برداری از منابع جلگه‌ای شرکت شفارود برای تولید و زراعت چوب و بررسی قابلیت بهره‌برداری از اراضی کشت شده چوب توسط منابع طبیعی از مطالبات استان است که با جدیت از طریق مراجع مختلف پیگیری می کنیم.

در این دیدار سید نوراله میراشرفی مدیر بازرسی ه به نیاز ۱۰۰ هزار تن چوب برای تولیدات سال آینده چوکا اشاره و خاطرنشان کرد: طرح توسعه زراعت چوب توسط استاندار گیلان گام مهمی در تامین منابع مورد نیاز واحدهای تولیدی صنایع سلولزی و چوبی در استان است که امیدواریم با قوت حمایت و عملیاتی شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا