آخرین خبرهااستان ها

استقبال کم نظیر مردم از جشن روز گذشته قابل پیش بینی بود! / هر فصل حداقل یک برنامه بزرگ فرهنگی و شاد در لنگرود اجرا می کنیم

شهردار لنگرود:

عصر روز گذشته(دوشنبه)، جشن بزرگ انقلاب،ویژه برنامه تلویزیونی چهل اوخان باحضور هنرمندان سینما و تلویزیون و با همکاری شهرداری لنگرود برگزار شد.

سیدمهدی رجایی شهردار لنگرود طی گفت و گویی با اشاره به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در توسعه شهری تاکید و اظهار کرد: شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر دوران تشکیل و تثبیت را سپری کرده اند و امروز دغدغه هایشان بهبود زندگی شهروندان، رفاه اجتماعی، بهداشت، مسائل فرهنگی و رفع مشکلات شهری است.

.

رجایی افزود: بدون شک خدمت رسانی شهرداری لنگرود در زمینه فرهنگی و اجتماعی باید با برنامه ای مدون صورت بگیرد و تردیدی نیست که شهر زیبای لنگرود باید در زمینه های فرهنگی پیشتاز باشد بر همین اساس لازم است در این دوره مدیریت شهری به اقدامات فرهنگی و اجتماعی توجه بیشتری شود.

شهردار لنگرود با بیان اینکه باید بپذیریم یکی از نیازهای امروز ما ایجاد فرصت هایی برای شادی و نشاط است اظهار کرد: در دنیای امروز به دلیل شیوه زندگی و فشارهای روانی حاکم بر مردم، بیش از هر زمانی نیاز به نشاط و شادی داریم و میخواهیم لنگرود را شهری شاد در کشور معرفی کنیم.

رجایی در پایان خاطرنشان کرد: نفس کشیدن در فضای آلوده فرهنگی و اجتماعی به مراتب سخت تر از تنفس در هوای آلوده است و معتقدم وظیفه شهرداری‌ صرفاٌ خدماتی نیست و باید در توسعه فرهنگی و اجتماعی مردم نیز نقش آفرینی کنیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا