آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

رسول فرخی در واکنش به وضعیت استان؛ آقای وزیر بهداشت! فکری به حال مردم گیلان کنید/آیا وضعیت مراکز درمانی را نمی‌بینند

مراکز درمانیعضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اوضاع گیلان در شرایط کرونایی گفت: سوال بنده از مسؤولان وزارت بهداشت این که آیا وضعیت گیلان و تعداد مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی را نمی‌بینند که هیج اقدامی تاکنون در این خصوص اتخاذ نشده است.

به گزارش تدبیرشرق، رسول فرخی میکال با بیان اینکه شرایط کرونایی در گیلان بسیار حاد است، اظهار کرد: در چند هفته گذشته متأسفانه تعداد جانباختگان کرونایی در گیلان رو به افزایش بوده و این امر نشان دهنده فوق حاد بودن شرایط کرونایی در گیلان است.

وی با انتقاد از بی‌توجهی دولت سابق به گیلان در شرایط کرونایی گفت: سؤال بنده از مسؤولان وزارت بهداشت این که آیا وضعیت گیلان و تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی را نمی‌بینند که هیج اقدامی درخوری تاکنون در این خصوص اتخاذ نشده است؟

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارسال نامه خود به وزیر بهداشت در خصوص رسیدگی به وضعیت کرونایی این استان بیان کرد: هر روز بر تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان ازجمله پورسینا، رازی و گلسار افزوده‌ می‌شود لذا از شخص وزیر بهداشت درخواست دارم اقدام عاجل پزشکی در این استان انجام دهد.

به گفته فرخی استان گیلان در حال حاضر به ۱۰ دستگاه اکسیژن‌ساز، مخزن آن و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید دارو و تجهیزات و برای جذب و به‌کارگیری پرستار و نیروی خدماتی نیاز دارد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا