استان ها

پایان عملیات سرویس سالیانه ایستگاههای گاز منطقه یک رشت و آمادگی برای زمستان

رئیس اداره گاز منطقه یک رشت از پایان عملیات سرویس سالیانه کلیه ایستگاههای گاز تحت پوشش این اداره خبر داد .

تدبیرشرق/علیرضا ناظمی رئیس اداره گاز منطقه یک رشت اظهار نمود: اداره گاز منطقه یک رشت با داشتن ۲۸۰ ایستگاه گاز شامل ۸ دستگاه ایستگاه CGS، ۳۰ دستگاه TBS، ۲۲۹ ایستگاه صنعتی و ۱۳ جایگاه CNG و بخصوص وجود ایستگاههای نیروگاه سیکل ترکیبی گیلان و شهر صنعتی رشت و شهرک صنعتی سپیدرود به همراه ۷۵ مشترک دو پوندی ، بیشترین تعداد ایستگاهها و مشترکین عمده را در کل استان دارا می باشد.

وی در این باره توضیح داد: امسال علیرغم مشکلات، با تلاش شبانه روزی پرسنل واحد ابزار دقیق این اداره، سرویس سالیانه ایستگاهها در زمان مقرر به اتمام رسیده و هم اکنون آماده استقبال از زمستان هستیم.

ناظمی با بیان اینکه سرویس دوم ایستگاهها نیز بزودی آغاز می شود افزود: پروژه افزایش سایز رگولاتور ایستگاههای TBS ، نصب تردولت و ترموپاکت ایستگاههای صنایع ، عملیات تغذیه سوخت رسان هیتر CNG بعد از کنتور از جمله کارهائی است که همزمان در ایستگاهها انجام شده است .

رئیس اداره گاز منطقه یک رشت همکاری با واحدهای اندازه گیری ، بازرسی ، HSE و …. در خصوص بازدید و بازرسی از ایستگاهها ، تعویض کنتورها ، آرشیوگیری ، برگزاری مانورها و … ، همکاری در وصول مطالبات و قطع و وصل مشترکین عمده بدهکار، همکاری در پروژه بهینه سازی مصرف سوخت هیتر، گازرسانی به مشترکین عمده جدید و همکاری در وصلی گرم های مرتبط، نظارت بر عملیات عمرانی انجام شده در محوطه ایستگاهها از قبیل نصب کانکس نگهبانی و سپس نصب انشعاب گاز و دستگاه ژنراتور گازی در فلکده، تعمیرات ساختمان و محوطه ایستگاهها را از دیگر کارهائی عنوان نمود که در ایستگاهها به انجام رسیده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا