آخرین خبرهااستان ها

با نزدیک شدن موسم انتخابات برخی نمایندگان به دنبال آسفالت ییلاقات هستند/ به علت برخی منافع شخصی به دنبال اجرای رفتارهای نمایشی هستند

انتقادات معاون دادگستری گیلان از برخی نمایندگان استان:

تدبیرشرق/معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت:‌ با نزدیک شدن موسم انتخابات رفتار برخی از نمایندگان گیلانی نیز بیشتر با منافع استان تعارض پیدا می‌کند.

احمد آقایی اظهار داشت:‌ با نزدیک شدن موسم انتخابات تعارض در رفتار و عملکرد برخی از نمایندگان گیلانی نیز بیشتر می‌شود به طوری‌که تعدادی از این آقایان به جای رفع مشکلات عدیده شهرها و روستاها به احداث و آسفالته کردن جاده در ییلاقات خالی از سکنه روی آورده‌اند.

معاون اجتماعی و از پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان عنوان کرد:‌ اخیراً مشاهده می‌شود بردخی از نمایندگان به اعماق جنگل‌ها و مناطق ییلاقی که تنها چند ماه در سال محل زندگی افراد هست مراجعه می‌کنند و درصدد آسفالته کردن راه و یا احداث جاده در آن مناطق هستند.

وی اصرار برخی نمایندگان گیلان برای احداث راه در مناطق جنگلی را عجیب خواند و اظهار داشت:‌ بنا به فرموده مقام معظم رهبری جنگل سرمایه ملی است و همگان باید در حفظ و نگهداری آن تلاش کنند بنابراین انتظار داریم همه این مسئله را نصب‌العین قرار داده و از تخریب جنگل‌ها خودداری کنند.

آقایی با تأکید بر اینکه بسیاری از جاده‌ها و محورهای مواصلاتی گیلان به قتلگاه مردم استان تبدیل شده است بیان داشت:‌ شایسته است نمایندگان گیلان در کنار سرکشی مداوم به ییلاقات نیم نگاهی نیز به معضلات عدیده جاده‌های شهری و راه‌های روستایی داشته باشند و برای رفع مشکلات آن‌ها اقدام کنند.

وی وجود بیش از ۱۱۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت:‌ طبق آمارهای رسمی به علت مشکلات فنی جاده‌های گیلان،‌ سالانه بیش از ۵۰۰ نفر در این نقاط جان خود را از دست می‌دهند و بیش از هزار نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان‌ها می‌شوند.

معاون اجتماعی و از پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان تصریح کرد:‌ این روزها به جای آن‌که نمایندگان گیلان به فکر رفع این‌گونه مشکلات و معضلات جاده‌های شهری، برون‌ شهری و روستایی استان باشند به علت برخی منافع شخصی به دنبال اجرای رفتارهای نمایشی هستند.

آقایی با تأکید بر اینکه برخی از نمایندگان با ارتباطاتی که دارند درصدد احداث جاده و یا آسفالته کردن جاده در ییلاقات هستند افزود:‌ جاده‌های گیلان به ویژه در شهر رشت مانند مناطق جنگی مملو از چاله‌ و خندق شده است در حالی‌که برخی نمایندگان استان به جای اصلاح آن سر از ییلاقات در می‌آورند.

وی رصد معضلات مردم در مناطق روستایی و شهری و کمک برای رفع آن‌ها را از تکالیف نمایندگان مجلس خواند و گفت:‌ امیدواریم نمایندگان دست از رفتارها و عملکرد متناقض خود بردارند و با در نظر گرفتن شرایط سخت اقتصادی کشور به جای انتفاع شخصی به دنبال رفع دغدغه‌های مردم باشند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا