آخرین خبرها

دعوت شهردار چاف وچمخاله از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان

تدبیرشرق/مهندس کمیل لاهوتی با صدور پیامی، به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان ماه “روز دانش آموز” با گرامی داشت این روز از دانش آموزان، دانشجویان، مردم فهیم شهر چاف وچمخاله درخواست کرد در این راهپیمایی با شکوه حضور یابند. متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
« سیزدهم آبان، روز تجلی دوباره‌ آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست» مقام معظم رهبری( مدظله العالی)

تاریخ پر افتخار ایران اسلامی همواره آبستن حوادث سرنوشت سازی بوده که با اراده های پولادین و از جان گذشتگی های حماسه آفرینان، توانسته چراغ فروزان امید و سرافرازی را در دلهای حق جویان راستین برای همیشه روشن نگاه دارد و صلابت و سازش ناپذیری انقلاب اسلامی را در مقابل ظلم، سلطه و استکبار به رخ دژخیمان مستکبر و زیاده خواهان عالم بکشد. حماسه یوم الله ۱۳ آبان یکی از این نمونه های درخشان در تاریخ سترگ انقلاب است که به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مزین شده است.

روزی که نوجوانان و جوانان ایران اسلامی با بصیرتی عمیق نسبت به آرمانهای انقلاب و با الهام از فرهنگ سرخ عاشورایی، رسوایی طاغوتان زمانه را رقم زدند تا جاودانگی نام و یاد خود را در تاریخ ایران به نظاره بنشینند و اینک وظیفه ما است تا با وحدت مثال زدنی شعار ” نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی” را رساتر از همیشه فریاد بزنیم تا نشان دهیم ملت ایران اسلامی همواره در راه تحقق عدالت و آزادگی، پرچم سرخ شهادت را افراشته داشته است و در این راه از هیچ جانفشانی و رشادتی دریغ نمی ورزد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب(ره)، شهیدان والا مقام، و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، این روز سرنوشت ساز را به تمامی دانش آموزان و دانشجویان میهن اسلامی تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با حضور حماسی و توام با شور و شعور حسینی در راهپیمایی بزرگ یوم الله ۱۳ آبان ضمن نمایش وحدت و همبستگی، مشت کوبنده ای بر دهان یاوه گویان و باطل اندیشان این نظام بزنیم.

کمیل لاهوتی- شهردار چاف وچمخاله

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا