آخرین خبرها

بانوی گیلانی برترین مربی تکواندو آسیا شد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز پنجشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت:این مربی شایسته گیلانی که به همراه تیم ملی تکواندو دختران نونهال ایران عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد، با اعلام کمیته فنی مسابقات، به عنوان بهترین مربی آسیا نیز انتخاب شد.
مسعود رهنما اظهار کرد: وی با وجود اینکه برای نخستین بار به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان انتخاب شده، توانست عنوان بهترین مربی آسیا را هم به خود اختصاص دهد.
وی با تبریک کسب این عنوان ارزشمند به این مربی توانا و پرتلاش و همچنین به هیات تکواندو استان گیلان و جامعه ورزش استان افزود : مطمئن هستم در سالی که پیش روست، با برنامه ها و حمایت های دولت و مجلس از ورزش و همچنین افزایش بودجه این وزارتخانه ، شاهد تکرار موفقیت ها و کسب افتخارات بیشتر ایرانی ها به خصوص بانوان در میادین بزرگ ورزشی خواهیم بود.
در دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا، 190 تکواندوکار از 16 کشور حضور داشتند که به مدت دو روز در هوشمین ویتنام با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های ملی نونهالان کشورمان در هر دو گروه دختران و پسران توانستند بر سکوی قهرمانی بایستند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار دهنده بابایی
7285 / 6030

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا