آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیفوری

وکیل رونالدو: اسناد منتشر شده جعلی است

وکیل کریستانو رونالدو مدعی شد اسناد منتشر شده علیه موکلش ساختگی و دروغین بوده است.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ورزش سه، اولین بار این نشریه آلمانی اشپیگل بود که در گزارشی مدعی شد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در سال ۲۰۰۹ و در شهر لاس وگاس کاترین مایورگا را مورد تجاوز قرار داده است و در ادامه نیز اسنادی در خصوص اعترافات رونالدو و پرداخت حق السکوت ۳۷۵ هزار دلاری برای مسکوت ماندن این ماجرا با امضای او منتشر کرد اما وکیل او ادعا می کند این اسناد ساختگی بوده و توسط یک هکر مورد سرقت قرار گرفته است.

حالا پیتر کریستنسن با انتشار بیانیه ای نسب به این ماجرا واکنش نشان داده و گفته است: “همانند ۹ سال اخیر، کریستیانو رونالدو به شدت این اتهامات را انکار می کند. پس صفحاتی که در روزهای اخیر به عنوان اعترافات رونالدو در رسانه ها منتشر شده کاملا ساختگی و کذب بوده است.

از سال ۲۰۱۵، ده ها تن از اشخاص از جمله شرکت های حقوقی در نقاط مختلف اروپا مورد حمله قرار گرفتند و داده های الکترونیکی آنها توسط یک جنایتکار سایبری سرقت شده است. این هکر سعی بر فروش اطلاعات سرقت شده داشت و برخی رسانه ها نیز اقدام به انتشار این اسناد که بسیاری از آنها دروغین و ساختگی بودند کرده اند.

پس یک بار دیگر برای از بین بردن ابهامات باید گفت که شرایط کریستیانو رونالدو تغییری نکرده و آنچه در سال ۲۰۰۹ در لاس وگاس اتفاق افتاده با رضایت طرفین بوده است.”

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا