آخرین خبرهااستان ها

دلواپسی آقای ولی داداشی

تدبیرشرق/جناب آقای داداشی، نماینده محترم آستارا در مجلس شورای اسلامی، در خبرها آمده بود که جنابعالی اعلام فرموده اید که «استاندار» گیلان صلاحیت ندارد و البته در خبرهای گذشته هم جنابعالی در رابطه با گردنه حیران استاندار را مورد سرزنش قرار داده بودید.

اینکه تعیین و تائید صلاحیت «استانداران» در حیطه اختیارات قانونی و در زمره وظایف شما می باشد قانون چنین پیش‌بینی و صد البته چنین حقی به جنابعالی نداده است و بگمانم در این خصوص دچار توهم شده اید و یا حداقل در ترس و ارعاب از انتخابات آینده مجلس که قدر مسلم هیچ شانسی ندارید به فرافکنی و فرار رو به جلو روی آورده و پا در کفش بزرگان می کنید تا خود را مطرح نمائید و در این رهگذر تصور می فرمائید که با چنین فرافکنی هایی مردم شریف آستارا به شما رای می دهند در حالیکه خود بهتر می دانید که اگر صلاحیت افراد شاخص، مطرح و محبوب در آستار تائید شود جایی برای جنابعالی هرگز باقی نخواهد ماند.
دلیل دیگر «فرافکنی» های شما را می توان در این دید که شما در حوزه انتخابیه خود هیچ خدمت قابل توجهی برای مردم شریف آستارا انجام نداده اید و چون پاسخی برای انبوهی از پرسش های مردم آستارا در خصوص عملکرد ضعیف خود ندارید ناگزیر این شیوه «نامیمون» را اتخاذ کرده و به پرخاشگری علیه استاندار و مسئولین استان روی آورده اید.

آقای داداشی؛ نماینده محترم آستارا؛
شما در ابتدای راه خدمت قرار دارید و بنظر می رسد با چنین دیدگاهی از مسیر صحیح خدمت رسانی به مردم منحرف شده اید و به سیاسی کاری و سیاسی بازی روی آورده اید، قطعا خدمات دولت در چند سال اخیر در توسعه اقتصادی، زیربنایی، عمرانی وگردشگری را هیچ کس نمی تواند کتمان کند، اما شما در یک کلام بفرمائید چه خدمتی در طی مدت نمایندگی خود به مردم آستارا انجام داده اید؟
در کدام بخش از ظرفیت های وظایف نمایندگان برای پیشبرد سیاست های توسعه ای شهرستان آستارا استفاده کرده اید؟
اکثریت مردم از مراجعات مکرر به شما در خصوص مشکلاتشان مایوس و ناگزیر به نمایندگان رشت و شهرستان های دیگر مراجعه می کنند و امیدشان به جنابعالی قطع و به یاس و نا امیدی تبدیل شده است. شما شخصیت و کرامت شهروندان خود را نیز محترم نمی شمارید و مشاوران شما در حال توزیع پول هایی مختصر که قطعا درمان نیست و در حد مسکن است، عکس یادگاری می گیرند.

آقای داداشی، نماینده ی جوان و جویای نام آستارا؛
گمانه زنی ها از رفتارهای اخیر شما علیه استاندار چنین است که شما را یکی از نمایندگان اصولگرا تحریک می کند که چنین روش های غیرمعقول را اتخاذ می فرمائید در حالیکه شان و منزلت جایگاه حقوقی نمایندگی مردم شریف آستارا در مجلس شورای اسلامی را با این عمل به نقطه بسیار حضیض و پائین آورده اید، استقلال نمایندگی خود را از دست داده و قدر مسلم مردم محترم آستارا این “حقارت” را بر نمی تابند و پاسخ حضرتعالی را در انتخابات آینده خواهند داد.

محمدجعفر ابراهیمی

مطالب پیشنهادی

‫3 دیدگاه ها

  1. متنی کاملاً مضحک و پر از ادعاهای واهی و دروغ بود. کسی که داداشی را بخاطر اظهار نظرش در مورد استاندار بی ادب گیلان فاقد صلاحیت میخواند و میگوید این کار برعهده دیگران است، پس چرا از مشتی فتنه گر و معلوم الحال در آستارا حمایت می کند که خوشبختانه چند دوره است صلاحیتشان از سوی شورای محترم نگهبان رد می شود؟
    این تناقض گویی ها سرچشمه ای دارد که جز لجن و فریبکاری نمی توان بر آن نام نهاد. داداشی قدرتمندانه در برابر زر و زور و تزویر خائنان ایستاده و هرچند در دوره های بعدی راهش برای تصدی نمایندگی شهرستان بسته باشد، ولی با رویی سفید در انظار ظاهر می شود و از خدمات شایانی که به این مردم مظلوم کرده، آرامش خیال می گیرد.
    توصیه به نویسنده:
    برو دوغتو بنوش

    1. سلام. جسارتا از کدام خدمات شایان صحبت میکنید. اگر امکان دارد نام ببرید تا دیگران بدانند. دوست عزیز دوره نمایندگی ایشان یکی از بدترین دورها بوده و مطمئنا خواهد بود. و اینکه با مشاورین ضعیف و ۴ رئیس دفتر که در هیچ دوره ای شاهدش نبودیم ایشان بدترین کارنامه را دارند. به نظرم بهترین کار برای این شخص این است که بعد از اتمام دوره نمایندگی جایی در تهران برای خودش پیدا کند. چون به هیچ وجه انتظارات مردم شهرستان را براورده نکرد و خروجی مثبتی از جلسات متعدد خود نداشت. نماینده به جای حل مشکلات مردم حوزه خود کارش شده درگیری با استاندار. مردم آستارا مشکلات زیر بنایی و توسعه ای فراوانی دارند که باید در الویت کارهای نماینده باشد که متاسفانه ایشان و اطرافیانشان مشغول کارهای دیگرند. مردم در انتخابات ۹۸ نتیجه دیگری را رقم خواهند زد و اینبار رای به فرد فاقد سوابق اجرایی نخواهند داد. موفق باشید.

  2. با سلام
    ولی داداشی فعال ترین نماینده تاریخ شهرستان آستارا هست و کارهای زیر بنایی که داداشی انجام داده تا حالا آستارا به خودش ندیده. با پیگیری های نماینده محترم دکتر ولی #داداشی آستارا جزوه شهر های پر تنش فاضلابی قرار گرفت و بودجه های میلیاردی خوبی اخذ کرده. گاز رسانی به روستا ها زمین چمن مصنوعی اولین استخر سرپوشیده در آستارا راه آبشار لاتون سد لاستیکی خیلی خیلی کارهای دیگر که داداشی باعث و بانی آن شده. و در آخر بیمارستان بیمار بستر برای شهر لوندویل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا