آخرین خبرهااستان ها

آخرین جزئیات بارش شدید باران در تالش/ قطعی گاز، آب و برق در ده ها روستا

ستاد کمیته بحران شهرستان تالش به ریاست سید عیسی مهدوی فرماندار و اعضای کمیته در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد .

تدبیرشرق/فرماندار تالش ضمن تاکید بر حل سریع مشکلات پیش امده ناشی از بارش شدید باران و بالا آمدن آب ۱۱ رودخانه شهرستان از مسئولین ذیربط خواست در اسرع وقت خسارت وارده را برآورد و به فرمانداری اعلام نمایند .

مهدوی به قطعی گاز در روستاهای آسیاب شم ، گیجاو ، شیخ محله و خرجگیل بخش اسالم و روستاهای دهنه طولارود ، دهنه سراگاه و پی سرا جوکندان و چند خانوار سید نیکی بخش مرکزی اشاره کرد و گفت :  ۳۴۰ خانوار از این روستاها توسط نیروهای امدادی گاز تالش وصل و ۱۷۰ خانوار به دلیل بالا بودن حجم آب تا حال حاضر قطع می باشد که به محض فرو کش شدن آب وصل خواهد شد .

فرماندار تالش با اشاره به قطعی برق دو روستا پی سرای جوکندان و شیخ محله بخش اسالم خواستار تسریع در رفع و وصل برق روستا یاد شده شد .

سید عیسی مهدوی ادامه داد بر اثر جاری شدن سیل شدید از رودخانه کرگانرود که منجر به تخریب دیواره حفاظتی شهر به طول ۸۰ متر و خسارت به پروژه تعریض پل اصلی شهر تالش و خسارت به پروژه احداث دیواره حفاظتی کرگانرود شده است .

در پایان این نشست هریک از مسئولان عضو کمیته بحران شهرستان تالش راه حل های ناشی از خسارت سیل را به فرمانداری اعلام کرده اند .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا