آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

آخرین خبر از انتصاب معاون سیاسی امنیتی استاندارگیلان/ چه کسی در راه استان گیلان است؟!

زارع

به گزارش تدبیر شرق شنیده ها حاکی از آنست که دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان در نظر دارد معاونت سیاسی امنیتی استان گیلان را به یکی از باسابقه ترین فرمانداران استان بوشهر واگذار نماید.
در همین راستا حدود یکماه قبل این پیشنهاد با عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر و همچنین ارسلان زارع فرماندار دشتستان در میان گذاشته شد که مورد موافقت هر دوی آنان قرار گرفت و حدود دو هفته قبل دکتر زارع رسما برای تصدی معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان به وزارت کشور پیشنهاد گردید.
هفته گذشته دکتر زارع برای مصاحبه تخصصی به وزارت کشور دعوت شد که تخصص و تجارب وی مورد تایید کارشناسان وزارت کشور نیز قرار گرفته است.
معمولا اخذ استعلام ها و تشریفات اداری و قانونی برای انتصاب معاونان سیاسی امنیتی استان ها حدود یک تا سه ماه زمان می برد که بر اساس شنیده ها برای دکتر زارع با حداقل زمان این تشریفات اداری در حال انجام است.
دهه آخر شهریورماه ارسلان زارع در دشتستان تودیع و در شهر رشت به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان معارفه خواهد شد.
«علی اصغر جمشیدنژاد» بهمن ماه ۱۳۹۶ به پیشنهاد دکتر سالاری و با حکم وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی استانداری گیلان منصوب شده بود که با توجه به مصوبه اخیر مجلس در خصوص کنار گذاشتن بازنشستگان از مناصب مدیریتی، جای خود را به «ارسلان زارع» می دهد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا