آخرین خبرهااستان ها

همزمان با میلاد امام رضا (ع) از امام جمعه چابکسر تقدیر و قدردانی شد

صبح روز چهارشنبه بخشدار چابکسر با حضور در دفتر امام جمعه چابکسر از ایشان تقدیر و قدردانی نمود.

تدبیرشرق/در این مراسم که همزمان با میلاد امام رضا (ع) امام هشتم شیعیان بود با حضور مسؤلان اداری، نظامی و انتظامی و جمعی از مردم برگزار گردید، انوشیروان مباشرامینی ضمن تبریک میلاد ثامن الائمه با اشاره به روز جمعه ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی ایران به امامت حضرت آیت ا… طالقانی، گفت: در نظام جمهوری اسلامی برپایی نماز جمعه تنها به عنوان ادای یک وظیفه شرعی و دینی نیست بلکه یک جایگاه سیاسی هم دارد.
وی با اشاره به حضور و مشارکت مردم در برگزاری نماز جمعه گفت: خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نماز جمعه تحت هر شرایطی چه در زمان جنگ و موشک باران شهرها، ترورها و بمب گذاریهای منافقین و حتی شرایط نامساعد جوی به عنوان یکی از نهادهای وحدت آفرین برگزار شده است و این خود بیانگر اهمیت جایگاه نماز جمعه است. بخشدار چابکسر با اشاره به اهمیت جایگاه ائمه جمعه در هر شهر و بخش افزود: خوشبختانه امروز در بخش چابکسر هم شاهد حضور امام جمعه ای هستیم که هم جوان هستند و هم علاوه بر دغدغه مسائل دینی، دغدغه مسائل اجتماعی هم دارند. حضور ایشان در صحنه های مختلف اجتماعی و فرهنگی بخش خود یک فرصت برای مردم است.
مباشرامینی حضور در متن جامعه را از ویژگی های ایشان برشمرد و گفت: همین توجه ایشان به مسائل اجتماعی، بهداشتی، ورزشی و فرهنگی بیانگر دیدگاه روشن ایشان نسبت به مسائل روز جامعه است.
بخشدار چابکسر در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت وجود تعامل و همدلی مسؤلان در بخش گفت: بنده به عنوان نماینده عالی دولت جا دارد از زحمات ایشان در بخش تشکر و قدردانی نمایم و برای حجت السلام ابراهیمی آرزوی تندرستی و موفقیت در جایگاه امامت جمعه بخش چابکسر دارم.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای از طرف بخشداری چابکسر از ایشان قدردانی شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا