تدبیر ورزشی

پیراهن هواداری تیم ملی منقش به یوزپلنگ ایرانی توسط هنرمند خانم طراحی گردید+تصویر

به گزارش تدبیرشرق به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در همین راستا آمیتیس مشایخی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته طراحی لباس دانشکده علم و  هنر یزد در برنامه ای جالب و هنری' پیراهن هواداری تیم ملی که منقش به یوز پلنگ ایرانی هست را تولید کرده هست.

وی درخصوص طراحی این پیراهن اظهار کرد: این اثر با الهام از یوزپلنگ ایرانی که نماد هویت و غیریت جوانان ایرانی هست طراحی شده هست تا از این طریق باعث همدلی و وحدت بین یار دوازدهم تیم ملی که همان طرفداران و مردم خونگرم هست ایجاد گردد.

مشایخی به اغراض خود از طراحی این لباس اشاره نمود و اضافه کرد: قطعا فرهنگ ایرانیان از تمام ملل غربی قویتر و پیشینه طولانی تر دارد و به همین مقصود کوشش شده هست تا با بهره گیری از ایده هنری مردم ایران زمین استفاده از نماد های غربی را به دست کم برسانیم.

ترغیب و تشویق طراحان و هنرمندان ایرانی برای خلق آثار هنری ماندگار' ترغیب به حضور تاثیرگزار طراحان خانم' پشتیبانی از بازارهای داخلی آن هم در سال پشتیبانی از کالای ایرانی و نشان دادن حجم های هنری زنان ایرانی از دیگر اغراض طراح این اثر ماندگار بوده هست.

دانشجوی طراحی لباس دانشکده علم و هنر ادامه داد" در طراحی این اثر که اولین بار با سبک سبک طراحی دیگری در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از آن پرده برداری شده هست ' تمامی خطوط تماما دقیق و طبق چهره یوز پلنگ اصیل ایرانی مدنظر داشته شده هست.

حال باید دید که فدراسیون فوتبال ' چقدر از این طرح هنری و خلاقانه استقبال میکند و آیا برنامه ای برای هم دلی' وحدت و انسجام هوادران با استفاده از این لباس در جام جهانی دارد یا نه؟

IMG_20180612_001107_863

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا