آخرین خبرها

آمدن پله به روسیه در هاله ای از ابهام جای گرفت

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روز دوشنبه ایرنا، روز گذشته ویکتور سادوویچنی رییس دانشگاه دولتی مسکو از کنسل برنامه سخنرانی پله ستاره تکرار نشدنی دنیای فوتبال اطلاع داد که قرار بود امروز (دوشنبه) در این دانشگاه برگزار گردد.
گفته می گردد حضور وی در مراسم افتتاحیه نیز به سبب مریضی و درد در ناحیه لگن در هاله ای از ابهام قرار گرفته هست.
خوزه فورنوس رودریگز مشاور رسانه ای پله در این ارتباط به خبرنگاران اظهار کرد: پله به سبب کسالت در کنفرانس دانشگاه دولتی مسکو شرکت نکرد و این مبحث که آیا او در مراسم افتتاحیه حاضر خواهد بود یا خیر، تا روز سه شنبه (فردا) مشخص می گردد.

پله قبل تر در مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ که در ماه دسامبر سال قبل میلادی (آذر ماه) در مسکو برگزار شده بود، شرکت نمود.
پله که موفق به اکتساب سه مقام قهرمانی در جام جهانی فوتبال با تیم ملی برزیل شده، از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به عنوان خوب ترین فوتبالیست قرن بیستم و از سوی کمیته بین المللی المپیک نیز به عنوان ورزشکار قرن لقب گرفته هست هر چند که پیشینه حضور در بازیهای المپیک را ندارد.
مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ به میزبانی روسیه در ۱۱ شهر و ۱۲ ورزشگاه، ۲۴ خرداد ماه ۹۷ شروع می گردد.
مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، قازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ می باشند.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از ۳۲ تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه هست.
ایران در اولین دیدار خود ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ۹۷) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش، در دومین دیدار ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۹۷) در ورزشگاه قازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان سابق جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۹۷) در سارانسک با یاران «کریستیانو رونالدو» پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه هفته جاری ۱۵ خرداد ماه به عنوان اولین تیم جام جهانی وارد روسیه شده و در کمپ لوکوموتیو در فاصله ۳۰ کیلومتری غرب مسکو استقرار یافته هست.
اروپام ** ۱۳۴۶**۱۵۹۷

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا