تدبیر ورزشی

رادیو و تلویزیون برای جام جهانی چه تدارک نموده است؟

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایسنا به نقل از ارتباطات عمومی صداوسیما، شبکه های رادیویی و تلویزیونی تمام رقابت های جام جهانی فوتبال را که در مجموع بیشتر از یک ماه طول می کشد پوشش می دهند.

پورمحمدی علاوه بر این گفته است: از شبکه خبر، معاونت سیاسی، رادیو و شبکه سه سیما گروه هایی برای پوشش مسابقات جام جهانی به روسیه اعزام می گردند.

حمید پادشاه آبادی، معاون صدا نیز قول داده است همه اتفاقات جام جهانی و تمام برنامه های ذی ربط به آن را از ۲۴ خرداد به طور زنده در شبکه های رادیویی پوشش دهد.

به گفته پادشاه آبادی در بعضی از مورد ها که هم زمان بازی های متفاوتی برگزار می گردد و شبکه تخصصی ورزش توان ندارد این بازی ها را پخش کند، علاقه مندان توان دارند بازی ها را از طریق شبکه اینترنتی و نرم افزار دومی که از روز ۲۴ خرداد راه اندازی می گردد بگیرند.

علی فروغی، مدیر شبکه سه نیز اعتقاد دارد سال کنونی جام جهانی ۲۰۱۸ متمایز ترین رقابت ورزشی ای می باشد که تلویزیون و شبکه سه آن را پوشش خواهد داد.

به گفته فروغی از شبکه سه سیما یک تیم پنج نفره در روسیه برای پوشش مسابقات حضور خواهند یافت.

وی از پخش مستندها و مخصوص برنامه هایی با اجرای عادل فردوسی پور و محمدرضا احمدی از روز های قبل از شروع جام جهانی در این شبکه اطلاع داد و اضافه کرد: گزارش های محمدحسین میثاقی از روسیه، پخش مجموعه نماهنگ ها، مستندها و آثار عکسی کوتاه از شبکه سه، فضای مخصوصی برای مخاطب های رسانه ملی رقم خواهد زد.

احسان شیعه مدیر شبکه ورزش سیما نیز پخش بعضی از بازی های همزمان، مخصوص برنامه«فصل داغ فوتبال»، پخش گزارش های از حاشیه های جام جهانی و دعوت از کارشناسان برای آنالیز و ارزیابی بازی های این جام را بر عهده گرفته و اعلام نموده است این شبکه از روز شروع مسابقات تا انتهاء این رقابت ها روزانه برنامه هایی تحلیلی در مورد بازی های اجراشده و تیم های شرکت کننده برای مخاطبانش پخش خواهد کرد.

در چارچوب رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم ایران ۲۵ خرداد در ورزشگاه «کرستوفسکی» سن پترزبورگ با تیم مراکش بازی خواهد کرد. این بازی ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار و از شبکه سه سیما پخش می گردد.

این بازی ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار و از شبکه سه سیما پخش می گردد.

تیم ملی فوتبال کشورمان برای پنجمین بار به جام جهانی صعود نموده است و در گروه دوم رقابت ها، در کنار تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش تلاش خواهد نمود به دور بعدی مسابقات راه پیدا کند.

انتهای پیام

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا