آخرین خبرها

آخرین خبر از انتخاب مهم فصل بعد سپاهان

حمید باقری، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان درگفت‌وگویی درباره وضعیت انتخاب تیم فوتبال این باشگاه اعلام کرد: مجموعه مدیریتی باشگاه سپاهان در راستای آماده‌سازی یک تیم قوی و مدعی برای حضور در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و انتخاب یک سرمربی توانمند و باتجربه در دستور کار مجموعه سپاهان قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده و همچنین توجه به خواسته‌های جامعه هواداران سپاهان, امیر قلعه‌نویی سرمربی موفق و کاربلد که هواداران سپاهان خاطرات بسیار خوبی با ایشان دارند، یکی از گزینه‌های اصلی هدایت سپاهان بوده است و خوشبختانه تا به امروز به توافقات مثبتی هم با ایشان دست پیدا کرده‌ایم.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان خاطر نشان کرد: نیکفر، رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان به همراه تابش، مدیرعامل این باشگاه, جلسه‌ای بسیار مثبت را با مدیربرنامه‌های این سرمربی نام آشنا برگزار کردند و باشگاه منتظر دریافت پاسخ نهایی از جانب ایشان است. از هواداران درخواست داریم به برخی از شایعات بی‌اساس که در فضای مجازی منتشر شده و هدف‌شان تخریب مدیریت سپاهان است، توجهی نداشته باشند و اخبار موثق در مورد مذاکره با سرمربی آینده تیم فوتبال سپاهان و خرید بازیکنان جدید را از طریق منابع معتبر باشگاه و همچنین وب سایت رسمی این باشگاه دنبال کنند. باقری در پایان تصریح کرد: بدیهی است که اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه همه تلاش خود را انجام خواهند داد تا بهترین انتخاب‌ها را برای تیم فوتبال سپاهان داشته باشند تا در لیگ هجدهم سپاهان بتواند دل هوادارانش را شاد کند.

۴۳۲۵۷

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا