آخرین خبرها

وقتی “سی آر ۷” وارد دنیای انیمیشن و کارتون می‌شود

وقتی “سی آر ۷” وارد دنیای انیمیشن و کارتون می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو مهاجم تیم رئال مادرید با امضای قراردادی با شرکت کتاب های داستانی مصور «ایندیا گرافیک» و کمپانی تولید کننده انیمیشن «وی اچ اس کامیونیکیشنز» موافقت خود را با استفاده از چهره و شخصیتش در دنیای هنر و سرگرمی اعلام کرد.

به این ترتیب بزودی شاهد حضور رونالدو یا به عنوان ابرقهرمانی جدیدی در کارتون، اسباب بازی،کتاب های مصور و داستانی، بازی های رایانه ای و محصولات دیجیتالی خواهیم بود.

بر اساس توافق صورت گرفته نخستین اقدام این گروه تولید مجموعه انیمیشنی جدیدی است که خود رونالدو داستانش را نوشته و به ماجراهای هیجان انگیز این فوتبالیست پرتغالی می پردازد.

این فوتبالیست مشهور در شبکه های اجتماعی از همکاری با این گروه انیمیشن ساز ابراز رضایت کرد.

به گفته رونالدو، همانطور که ستاره های فوتبال در زندگی میلیون ها طرفدار خود نقش دارند، ابرقهرمان های انیمیشنی هم می توانند در زندگی بسیاری تأثیرگذار باشند.

این مجموعه «نیروی مهاجم هفت» نام دارد که برگرفته از شماره پیراهن رونالدو است، در این سریال علاوه کاراکتر رونالدو یا سی آر هفت شخصیت های حقیقی و مجازی دیگری نیز حضور دارند.

به گفته تهیه کنندگان در خلق شخصیت های این مجموعه توجه خاصی به تنوع قومی، نژادی و مذهبی و جنسیتی داشتند و نیروی مهاجم هفت سریالی هیجان انگیز است که داستانی جهانی دارد.

شرکت های «ایندیا گرافیک» و «وی اچ اس کامیونیکشنز» ضمن استقبال از همکاری با رونالدو در این پروژه هنری او را ورزشکاری توانا، با اخلاق و حرفه ای توصیف کردند که در زندگی واقعی نیز برای میلیونها نفر در جهان ابرقهرمان است.

۲۵۴ ۴۱

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا