آخرین خبرها

برگزاری مجمع سالانه هیات کونگ فو در لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ضمن تقدیر از زحمات رئیس هیات کونگ فو لرستان لرستان، را از برندهای کونگ فو برشمرد و گفت: امروزه این رشته از ورزش های قابل احترام در کشور است و نباید سختی های کونگ فو را فراموش کنیم زیرا تجربه های هستند که باید سرلوحه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه اخلاق حرف اول را می زند، اظهار داشت: جامعه کونگ فو از افکار پوسیده و متحجر افرادی که نمی توانند خود را با این رشته ورزشی وفق دهند خسته شده است لذا باید “من ها” را برای رسیدن به اهدافمان که همانا ارتقای ورزش کشور است، فراموش کرد.

رئیس فدراسیون کونگ فو اعلام کرد: قول می دهم تیم کاملی از بانوان و آقایان کونگ فو کار لرستانی را به مسابقات برون مرزی اعزام کنیم.

وی ضمن بیان اینکه باعث افتخار است که از داوران لرستانی در مسابقات کشوری و برون مرزی کونگ فو استفاده کنیم، اضافه کرد: در خصوص میزبانی لرستان برای مسابقات کشوری آمادگی داریم و از کمک و حمایت فدراسیون کونگ فو برای برگزاری مسابقات در این استان دریغ نمی کنیم.

حیدری همچنین بر حمایت مالی از کونگ فو لرستان و برگزاری کلاس های مربیگری و داوری در لرستان با حضور متقاضیان استان های همجوار اعلام آمادگی کرد.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا