آخرین خبرها

افتتاح۷۳ پروزه عمرانی و خدماتی در ابهر

افتتاح۷۳ پروزه عمرانی و خدماتی در ابهر

استان‌ها > زنجان – فرماندار شهرستان ابهر گفت: در دهه فجر امسال ۷۳ پروزه عمرانی وخدماتی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در شهرستان ابهر مورد بهره برداری و افتتاح قرار گرفت که از این میزان، ۱۱۰ میلیارد ریال به توسعه بخش روستایی اختصاص یافت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، علی حیدری در مراسم گرامی داشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: به برکت این انقلاب ما توانستیم در عرصه های گوناگون به پیشرفت های بزرگ برسیم که با گذشته قابل مقایسه نیست.
نماینده عالی دولت در ابهر یادآور شد: در سال ۱۳۵۷ دو استان زنجان و قزوین یکی بودند و تنها دو کارخانه با تعداد کارگر بالای ۱۰۰ نفر و فقط یک شهرک صنعتی نیمه کاره در این استان وجود داشت ولی امروز به برکت این انقلاب در این استان به جز قزوین، ۶۲کارخانه بالای ۱۰۰ نفر کارگر و بیش از ۲۰ شهرک صنعتی وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۲ با تعطیلی بیشتر کارخانه ها در شهرستان ابهر، بیش از ۵ هزار فرصت شغلی از بین می رفت، گفت : با تلاش های صورت گرفته و رفع مشکلات صنایع توانستیم بیشتر این صنایع را به چرخه تولید برگرانیم و بزودی با حضور وزیر صنعت و معدن کارخانه ریسندگی مادبافت که بیش از ۵ سال بود تعلطیل شده بود مجددا راه اندازی شود. ..
فرماندار ابهر در ادامه به مشکلات منطقه شناط از جمله عدم دسترسی به آب شرب مناسب اشاره و عنوان نمود : به دلیل مصرف بی رویه آب در بخش های کشاورزی و صنعت، شهرستان ابهر به لحاظ منابع آبی در وضعیت خوبی قرار ندارد ولی در راستای تامین آب شرب مردم، پروژه راه اندازی مجتمع آبرسانی ابهر و خرمدره به اتمام رسیده که در طول هفته دولت سال آینده مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت و با راه اندازی این مجتمع آبرسانی، بطور کامل مشکل آب شرب منطقه حل خواهد شد.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا