اجتماعیاستان ها

عضو شورای شهر رشت : وضعیت رشت در خیلی بخش‌ها بحرانی است / نصرتی بهترین انتخاب بود

احمد رمضانپور

عضو شورای شهر رشت گفت: کار در شورای شهر رشت برای من سخت تر از حضور در مجلس است.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایلنا، احمد رمضانپور عضو شورای شهر رشت خواستار استمرار جلساتی درباره وضعیت شهر رشت  با نمایندگان مجلس شد و خطاب به نمایندگان رشت گفت: حال رشت  در بخش‌های اقتصادی، عمرانی،اجتماعی ، زیست محیطی و … خوب نیست.

عضو شورای شهر رشت به مسدود شدن حساب‌های شهرداری اشاره کرد و افزود: امیدواریم سرطانی که امروز رشت بدان مبتلا شده، بدخیم نبوده و قابل درمان باشد. امروز ما با یک بحرانی مواجه شده ایم که کار در شورای شهر رشت برای من سخت تر از حضور در مجلس است.

وی از همکاری مردم و مشارکت گسترده در انتخابات تقدیر کرد و افزود: بهترین ها در این شورا جمع هستند و شورایی همگون و وحدت پذیر هستند.

عضو شورای شهر رشت تاکید کرد: به اذعان مردم، وزن این شورا بالاتر از شوراهای دیگر است و شاهد این ادعا، انتخاب شهرداری متخصص و با تجربه در حیطه شهرداری است و نصرتی بهترین انتخاب بود. بنا داریم با توکل به خدا و پشتوانه مردم و نخبگان ، رشت بهتر ایجاد کنیم و این مستلزم همت والای همگان و بخصوص مسئولان و نمایندگان در پارلمان ملی است.

رمضانپور به موانع حضور سرمایه گذاران اشاره کرد و تاکید کرد: باید بستر حضور سرمایه گذار را فرآهم کنیم و موانع حضور آنان را برداریم زیرا بدون سرمایه در بخش خصوصی امکان حل مشکلات نیست.

وی افزود: ایجاد کمربندی رشت، تلاش نمایندگان را می طلبد و از نمایندگان انتظار داریم این وظیفه را بردوش وزارت راه بیندازید و از اعتبارات ملی برای ایجاد آن استفاده کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا