آخرین خبرها

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر : خواست و مطالبه مردم آستانه اشرفیه، مسیر ما را مشخص می‌کند

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر : خواست و مطالبه مردم آستانه اشرفیه، مسیر ما را مشخص می‌کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در آیین اختتامیه تئاتر زن و مرد با تشکر از دکتر فاضلی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان برای قبول دعوت و حضور وی در آیین اختتامیه، گفت: رویدادهای هنری چند ماه اخیر در آستانه اشرفیه و از همه مهم‌تر استقبال و حمایت خوب همشهریان از هنر و هنرمندان شهرمان اگر نگوییم بی نظیر اما بی شک کم نظیر است.
دکتر نرجس محمددوست با بیان اینکه خواست و مطالبه ی مردم، مسیر ما را مشخص می‌کند، افزود: این مسیر و تلاش برای گام گذاشتن در مسیر فرهنگ و هنر شهر بدون حمایت، مطالبه‌ی جامعه و خواست مردم امکان پذیر نبود.

وی خاطرنشان کرد: گروه هنری تی تی با تهیه و اجرای این نمایش یک فعالیت کلیشه ای را از بین برد، اینبار ما شاهد این بودیم که نسل جوان توانست نسل جوانتری را آموزش دهد و وارد عرصه ی هنری شهرستان کند که بسیار جای تشکر و بالیدن دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نمایش زن و مرد با کارگردانی مشترک میلاد حسین زاده و امید کفشدار جلالی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه به روی صحنه رفته است.

نمایشنامه زن و مرد نوشته زنده یادمهدی دانش رفتار بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و نویسنده لاهیجان است و براساس اصل داستان به اختلاف کوچک بین زن و مردها که ممکن است به فاجعه ای بدل شود می پردازد.

در مراسم اختتامیه نمایش زن و مرد از خانواده نویسنده اثر مهدی دانش رفتار نیز تجلیل شد.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا