آخرین خبرها

پلیس راهور با هرگونه راهبندان در پایان انتخابات برخورد می کند

به گزارش شامگاه پنجشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا سرهنگ محمدرضا محمدی، با اشاره به اینکه ‌بعد از پایان انتخابات گروه برنده به شادی خواهند پرداخت، گفت: راهبندان در پیاده روها و خیابان ها، موجب کندی تردد شده و این امر بی توجهی به حقوق شهروندی محسوب می شود.
وی ادامه داد: هیچکس به هیچ وجه حق مسدود کردن مسیر عبور و مرور مردم و وسایل نقلیه را در طول برگزاری انتخابات و بعد از آن، ندارد.
رئیس پلیس راهور گیلان تصریح کرد: هرگونه حرکات نمایشی با خودرو ، بوق زدن بی جا، ایجاد صدای ناهنجار با وسیله های نقلیه و دور دور زدن با خودرو ممنوع است.
به گفته سرهنگ محمدی، تجمع افراد در سطح سواره رو خیابان ها و ایجاد راهبندان برای شادی بعد از انتخابات غیرقانونی است ضمن آنکه‌ چسباندن عکس کاندیداها و پوسترهای تبلیغاتی روی شیشه ها و بدنه خودرو نیز تخلف رانندگی محسوب شده و جریمه قانونی دویست هزار ریالی به همراه دارد.
وی با قدردانی از افرادی که با پلیس راهور در نظم بخشی به ترافیک شهری همکاری می کنند، خاطرنشان کرد: فعالیت های انتخاباتی نباید حقوق شهروندان را تضییع کند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فردا (جمعه 29 اردیبهشت) برگزار می شود.
7294/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا