استان هاسیاسی

مشروعیت و مقبولیت نظام متکی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

مقبولیت نظام

بخشدار بندر کیاشهر در نشست عوامل اجرایی انتخابات این بخش که در سالن اجتماعات دکتر حسابی برگزار شد گفت: مشروعیت و مقبولیت بیشتر نظام در جوامع بین الملل متکی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش تدبیرشرق، حجت حاجی پور اظهار کرد: ۴ اصل را از آغاز دستورالعمل انتخابات که از سوی وزارت کشور ابلاغ شد مدنظر این بخشداری بوده است که در مرحله نخست ؛ در راستای تمهید مقدمات انتخابات تعامل سازنده وخوب با عوامل برگزاری انتخابات بوده است.
وی اجرای دقیق قوانین انتخابات و آشنایی درست قوانین توسط نمایندگان بخشدار در پای صندوق‌های اخذ رای را یکی دیگر از سیاست های بخشداری برشمرد و افزود: صیانت از آرای مردم و تلاش برای مشارکت حداکثری مردم از اصول خدشه‌ناپذیر برگزارکنندگان انتخابات در این بخش است .

بخشدار بندر کیاشهر با بیان اینکه  همه ما باید در جهت افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام و ارتقاء امید مردم به آینده این کشور گام برداریم ، تعداد  صندوق های  اخذ آرا در بندر کیاشهر  را ۴۷ صندوق نام برد.

حاجی پورادامه داد: از این تعدادصندوق اخذ آرا در بندر کیاشهر ،  ۳۶ صندوق در مناطق روستایی و ۱۱ صندوق نیز در منطقه شهری مستقر می‌باشند که یک صندوق از ۱۱ صندوق شهری به‌صورت سیار است.
وی واجدین شرایط در انتخابات دوره قبل را در بندر کیاشهر ۲۵ هزار نفر نام برد و گفت: در دوره قبل ۲۲ هزار ۲۸۱ نفر با ۸۹ درصد مشارکت در انتخابات شرکت کردند  که امیدواریم در این مرحله افزایش یابد.

بخشداربندر کیاشهردر پایان یادآوری کرد .با لطف خداوند سبحان و تلاش عوامل برگزاری انتخابات شاهد یک انتخابات خوب و قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

/جلال شرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا