آخرین خبرها

حاشیه های سفر انتخاباتی قالیباف به گیلان

*محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم صبح دوشنبه وارد گیلان شد و پس از استقبال از سوی رئیس ستاد انتخاباتی اش در استان و جمعی از هواداران او، ابتدا به دیدار آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان رفت و سپس بر سر مزار شهدای شهرستان رشت حضور یافت.
* براساس اعلام ستاد انتخاباتی او، قرار بود که مراسم سخنرانی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت 10 صبح آغاز شود که با یک ساعت تاخیر ، این مراسم شروع شد.
* پیش از حضور قالیباف در سالن تختی ورزشگاه عضدی برای سخنرانی، هوادارانش با سردادن شعارهایی همچون حی علی خیرالعمل، خوش آمدی مرد عمل و در دست داشتن پرچم هایی به رنگ قرمز که روی آن نوشته شده بود ما 96درصدی هستیم و همچنین پلاکاردهایی با مضمون یه اختلاس کم بشه مسکن مهر حل میشه، رای پروفسور سمیعی (جراح بنام مغز و اعصاب جهان) هم قالیباف است، نه به تزویر از قالیباف استقبال کردند.
* محمدباقر قالیباف در آغاز سخنانش با اشاره به اینکه گیلانی ها همواره در این کشور خوش درخشیدند، گفت: مردمان این سرزمین پیوسته برای ایران عزیز مجاهدت کرده اند و در حوادث ضداستعماری و ضداستکباری با شکل دادن نهضت بزرگ جنگل ، حضور داشته اند.
*در این مراسم حدود 2 هزار نفر از هواداران این نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سالن تختی ورزشگاه عضدی رشت حضور داشتند که پس از پایان سخنرانی، به آرامی سالن را ترک کردند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان، 29 اردیبهشت جاری برگزار می شود.
7471/2007/
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا