اجتماعیاستان ها

رئیس کل دادگستری گیلان: همگان باید در صحنه رقابت انتخاباتی اخلاق را رعایت کنیم

رئیس کل دادگستری گیلان

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینكه دو انتخابات مهم پیش رو مانند سایر دوره ها سپری خواهد شد،افزود: آنچه به جا می ماند رفتار و آثار عملكرد افراد است و شایسته نیست كه شاهد رسوب بداخلاقی در تبلیغات نامزدها باشیم .

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایسنا منطقه گیلان،احمد سیاوش پور در پنجمین نشست ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی از تمام كسانی كه با ایمان و اعتقاد راسخ در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات و سرافرازی انقلاب اسلامی تلاش می كنند تشكر و قدردانی کرد .

وی با تاكید بر اینكه انتخابات در كشور ما باید باشكوه و اقتدار و با حضور حداكثری مردم برگزار شود،تصریح كرد:همگان باید در این صحنه رقابت، خویشتن داری كرده و اخلاق را رعایت نمایند .

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینكه دو انتخابات مهم پیش رو مانند سایر دوره ها سپری خواهد شد،افزود:آنچه به جا می ماند رفتار و آثار عملكرد افراد است و شایسته نیست كه شاهد رسوب بداخلاقی در تبلیغات نامزدها باشیم .

این مقام ارشد قضایی با توصیه بر اعتماد متقابل خاطرنشان كرد:مسئولان دستگاه های اجرایی، مردم و تمام نامزدها در معرض آزمونی بزرگ هستند و امید كه همگان بتوانند این آزمون خطیر را با موفقیت پشت سر بگذارند .

سیاوش پور با بیان اینکه تمام انسان ها محترم و دارای عزت و كرامت هستند،افزود:عقیده انسان ها در درون و باطن آنهاست و نمی توان آنها را با اجبار به سویی متمایل كرد،لذا تخریب و حمله به شخصیت افراد كاری ناپسند است .

وی از مسئولان برگزاری انتخابات خواست تا حساسیت های لازم را در خصوص نحوه جلب آرای مردم توسط نامزدها به عمل آورده و برآن نظارت كنند .

رئیس كل دادگستری استان همچنین یادآور شد:افرادی كه به تذكرات بی توجهی كرده و مرتكب جرائم انتخاباتی شوند،ناگزیر پرونده قضایی برای آنان تشكیل شده و شعبات ویژه ای در كمال بی طرفی و بر مبنای مر قانون به آن رسیدگی خواهند كرد .

رئیس شورای قضایی استان در پایان،گفت:از اینكه توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیدا كرده ایم و مسئولیت حفظ امنیت و حقوق مردم بر عهده ما گذاشته شده است خدا را شاكریم و به امید حق تعالی و با كمک و یاری تمامی نهادها تلاش خواهیم كرد تا با برگزاری انتخاباتی پرشور از این آزمایش الهی سربلند بیرون بیاییم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا