آخرین خبرها

برانکو: شانس هم در گل ما سهیم بود/ لیاقت این برد را داشتیم

برانکو: شانس هم در گل ما سهیم بود/ لیاقت این برد را داشتیم

ورزش > لیگ برتر – برانکو پس از برد تیمش مقابل پارس جنوبی در کنفرانس خبری شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس امروز در چهارچوب هفته 13 لیگ برتر موفق شد در حساس ترین بازی هفته مقابل پارس جنوبی جم با گل دقایق پایانی مصلح به پیروزی برسد تا سه امتیاز شیرین این مسابقه را به تهران بیاورد.
برانکو ایوانکوویچ پس از پایان بازی پارس جنوبی – پرسپولیس در خصوص پیروزی یک بر صفر تیمش گفت: ما می‌دانستیم که بازی بسیار سختی پیش ‌رو داریم. آنچه من را به طور خاص خوشحال می‌کند شخصیت و انگیزه بازیکنانم است.
او ادامه داد:هواداران 90 دقیقه به ما امید دادند که پیروز شویم . از هواداران ‌مان تشکر ویژه می‌کنم که 90 دقیقه این امید را به ما دادند که پیروز شویم. یک تبریک ویژه هم به بازیکنانم که لیاقت برد را داشتند، می‌گویم.
برانکو در مورد عملکرد پارس جنوبی گفت: من این تیم را آن ‌طور دیدم که قبل از بازی هم به بازیکنانم گفته بودم. بین دو نیمه هم گفتم آنها صدرنشین جدول هستند و 11، 12 هفته صدرنشینی را حفظ کرده ‌اند. این اتفاقی نیست و آنها تیم خوبی هستند که خوب سازماندهی شده‌اند و خیلی مصمم هستند. آنها تحت فشار نتیجه ‌گیری بازی نمی ‌کنند و از نحوه بازی لذت می‌برند. کسب این نتایج درخشان هم از سوی آنها عجیب نیست و برد ما به همین دلیل از بردهای قبلی لذت بخش ‌تر بود.
وی در پاسخ به این سؤال که چرا پرسپولیس در حملات کم تعداد است؟ گفت: موافق این مسئله هستم. تمام تلاش ما این است که مدام هجومی بازی کنیم، چون این تنها روشی است که می‌توانیم نتایج را حفظ کنیم و نهایتاً به نفع ‌مان تمام شد. با این شرایط طبیعی است که دقیقه 95، 96 گل می‌زنیم اما این مقداری مربوط به شانس هم می ‌شود، ولی ما به دنبال گل بودیم و می‌خواستیم به گل برسیم، یعنی به نوعی این احساس را داشتیم که گل در حوالی خودمان است و فقط باید به نتیجه برسانیم و به همین دلیل فکر می‌کنم لیاقت برد را داشتیم.
برانکو در واکنش به این مسئله که آیا دوست دارد در پرسپولیس بماند یا خیر گفت: عرض کردم، این توافقی دو جانبه است.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی در مورد هواداران شهر جم گفت: من فقط می‌توانم تبریک بگویم. چون آنها واقعاً یک فضای خیلی عالی را به همراه هواداران ما ایجاد کردند و کاملاً جوانمردانه و ورزشی این شکست شوک ‌آور را تحمل کردند. آن چیزی که کمتر باشگاه‌هایی در ایران دارند، همین هواداران پرشور است که پارس جنوبی دارد.
43 43

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا