آخرین خبرها

رسانه ها عکسهای مرتبط با سراوان را از سایت سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت تهیه کنند

استان‌ها > گیلان – روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از رسانه های گروهی خواست تا عکسهای مرتبط با سراوان را از سایت این سازمان تهیه کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با انتشار اطلاعیه یی از رسانه های گروهی، پژوهشگران و علاقه مند به مباحث مربوط به مدیریت پسماندها، بازیافت مواد و لندفیل سراوان خواست تا آخرین خبرها و عکسهای معتبر مرتبط در باره ی این موضوعات را از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت پسماندهای رشت به نشانی اینترنت www.rasht-bazyaft.ir تهیه کنند.
این اطلاعیه به دنبال انتشار تصاویری غیر مرتبط با لندفیل سراوان در برخی از رسانه های گروهی صادر شده که عکسها یا مربوط به شهرهای دیگر هستند و یا مربوط به زمانهای گذشته ی لندفیل که هیچگونه شرایط بهسازی در آنها رخ نداده است و این موارد نشاندهنده و بیانگر کار حرفه یی نیست.
روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با قدردانی از همراهی و همکاری رسانه های گروهی؛ عنوان کرد: خوانندگان یک مطلب حق دارند که عکسهای مرتبط با آن‌مطلب را هم ببینند و انتشار عکسهای غیرمرتبط نمی تواند مفهوم و مقصود نویسنده را از یک مطلب برساند.
در این اطلاعیه آمده که هر بازدیدکننده از سایت سازمان با یک کلیک می تواند عکسها، تصاویر، مطالب و خبرهای فراوان در زمینه ی مدیریت پسماند، لندفیل سراوان‌، فرهنگسازی در زمینه ی تفکیک زباله از مبدا وغیره را در این پایگاه اطلاع رسانی تهیه و ضبط کند.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا