اجتماعیاستان هااسلایدربا جوانان

مشاور استاندار گیلان در دیدار با خانواده کوچک ترین شهید استان؛ مدیران مانند دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد کنند

مشاور استاندار گیلان

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایرنا، مشاور استاندار گیلان در امور جوانان در دیدار با خانواده کوچک‌ترین شهید استان، با اشاره به موفقیت‌های بی شمار جوانان در دوران پر افتخار دفاع مقدس، تاکید کرد که مدیران کشور مانند آن دوران، به جوانان اعتماد کنند.

فرشاد نوروزپور روز شنبه همزمان با ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روزهای منسوب به دانش آموزان بسیجی همچون شهید محمدحسین فهمیده، در دیدار با خانواده شهید غلام جیرانی کوچک ترین شهید استان گیلان بیان داشت: روح جوانی و جوانمردی ، یکی از عوامل توفیقات کشور در جنگ تحمیلی بود و تجربه هشت سال دفاع مقدس نیز نشان می دهد هرجا به جوانان اعتماد شد، موفقیت حاصل شد.

وی با قدردانی از پدر شهید جیرانی و تکریم خانواده این شهید گیلانی خاطرنشان کرد: در جریان عملیات های نظامی در طول هشت سال دفاع مقدس و همینطور مذاکرات پایان جنگ، این جوانان بودند که نقش پررنگی داشتند و امروز هم مدیران کشور، باید مثل همان دوران، به جوانان اعتماد کنند تا مانند فرماندهان آن روزها، نسل جوان امروز با تخصص، تعهد و قدرت جوانی می تواند به عنوان مدیران امروز کشور نقش آفرینی کند.

نوروزپور با یادآوری اینکه شهید جیرانی یکی از کوچک ترین شهدای داوطلب بسیجی کشور است، خواستار اهتمام فزون تر رسانه ها برای معرفی بیشتر این شهید گیلانی به مردم بویژه جوانان شد.

مشاور استاندار گیلان در امور جوانان همچنین از خانواده شهید جیرانی و دیگر خانواده های معظم شهدا خواست برای توفیقات بیشتر دولت در خدمت به مردم، دعا کنند.
نوروزپور در خاتمه این دیدار، ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های صحیح و اتخاد تدابیر درست و اصولی، بتوانیم گام های موثری برای جوانان استان گیلان برداریم.

در این دیدار مشاور جوان مدیرکل و تعدادی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و شهرستان صومعه سرا نیز حضور داشتند.

شهید غلام جیرانی،اول مهرماه سال ۱۳۵۴ در روستای کیشستان نوخاله از توابع شهرستان صومعه‌سرا متولد شد.

او پس از پایان کلاس دوم ابتدایی یعنی زمانی که تنها ۱۱ سال داشت به صورت بسیجی داوطلب، راهی خط مقدم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و در جریان عملیات کربلای ۵ ، در دی ماه ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید.شهرستان صومعه سرا در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا