اجتماعیاستان هاسیاسی

تاکید فرماندار لاهیجان به دانش آموزان بر ادامه آرمان های ضد استکباری انقلاب

فرماندار لاهیجان

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ مسئولان، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شهرستان با حضور با شکوه خود در خیابان های این شهر بار دیگر عهد و پیمان خود را با آرمان های انقلابی و ضد استکباری شهدای دانش آموز سال 57 و دانشجویان پیروخط امام فریاد زدند.

فرماندار شهرستان لاهیجان دراین مراسم گفت: استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا در مقطع کنونی می خواهد ایران سرافراز و اسلامی را که یک کشور تاثیرگذار در منطقه خاورمیانه و دیگر کشورها است را ساقط کند ولی کور خوانده اند و مردم ایران یکپارچه و متحد از نظام و آرمان های خود تا آخر دفاع می کنند.

سید محمد احمدی افزود: همه نیروهای نظامی ، انتظامی ، بسیجیان و ارتش قهرمان ایران متحد و منجسم و با اتحاد خود گوش به فرمان ولایت فقیه و رهبری است و هرگز نخواهند گذاشت استکبار جهانی به اهداف شوم خود دست یابند.

وی اظهارداشت: عزت و استقلال کشور در سایه ایستادگی و مقاومت بدست آمده است و ملت ایران هرگز اجازه نمی دهند کوچکترین خدشه ای به این اقتدار وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: اعتراض دانش آموزان درسیزده آبان سال 57 که توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شد و تسحیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و از سوی دیگر تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است در تاریخ مبارزات ملت ایران باقی خواهند ماند.

فرماندار لاهیجان تصریح کرد: دولت های آمریکا و همدستانشان از آن زمان تاکنون فشارها را برعلیه ملت ایران تحمیل کرده اند اما مردم سلحشور ایران از آن زمان تاکنون مقاومت کرده و کوچکترین عقب نشینی نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی نداشته است.

وی ادامه داد: اقدامات رییس جمهوری نادان آمریکا اقدامی تازه ای محسوب نمی شود آنها از آن زمان تاکنون به توقیف اموال و دارایی های ایران اقدام کرده اند ولی ملت ایران ثابت کرده اند در مقابل این تهدیدها دستاوردهای انقلاب قابل معامله نیستند.

وی با توجه به فاش شدن اسرار لانه جاسوسی توسط دانشجویان اظهارداشت: در این اسناد بر ملاشدن رابطه پنهان بسیاری از افراد که با آمریکا روابط داشتند و جنایت آمریکایی ها در ایران و ازسوی دیگر اخلال سازمان اطلاعاتی آمریکا در دستگاههای اطلاعتی کشور در زمان رژیم گذشته بر ملا شده و جنایت های آمریکا برای مردم ایران به اثبات رسیده است.

وی یادآورشد: آن دسته از اسنادی که به دست دانشجویان رسیده است بزرگترین افشاگری در رابطه با رژیم گذشته و رابطه درباریان با آمریکا است و این اسناد نشان می دهد که این دولت بر اساس این اسناد منافع اقتصادی و سیاسی کوتاه مدت و دراز مدت برای خود در نظر گرفته بود که انقلاب اسلامی این منافع نامشروع را به هم زد.

فرماندار لاهیجان از حضور پرشکوه مردم، دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان علی‌الخصوص معلمین زحمتکش، سپاه پاسداران، امام جمعه و تیم مدیریت شهری جهت مدیریت در برپایی مراسم یوم‌الله ۱۳ ابان تشکر و قدردانی کرد.

وی در پایان به اتحاد قوای سه‌گانه تاکید کرد و افزود: همدلی و همبستگی دولت، مجلس و قوه قضاییه در راستای پیشرفت و تعالی كشور و حل مشكلات مردم، خواست مردم و رهبری است و این اتحاد استکبار جهانی را نابود خواهد کرد.

راهپیمایی سیزده آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در لاهیجان از میدان بصیرت به سوی میدان شهدا آغاز و سپس تا میدان وحدت لاهیجان ادامه یافت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا