استان هاتدبیر ورزشیخبر داغ

سارا بهمن یار، نائب قهرمان گیلانی کاراته امیدهای جهان: می‌خواهم اولین بانوی طلایی ورزش گیلان در المپیک باشم

سارا بهمن یار

نائب قهرمان کاراته امیدهای جهان گفت: کسب دو مدال نقره و برنز جهانی پایان کار من در رده امیدها نخواهد بود و با کسب مدال طلا دربازی‌های جهانی ۲۰۱۹ به استقبال المپیک توکیو خواهم رفت.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از فارس، سارا بهمن یار بابیان اینکه پس از کسب دو مدال برنز و نقره دربازی‌های جهانی اندونزی و اسپانیا این بار نوبت کسب مدال طلا است اظهار کرد: با توجه به اینکه دربازی‌های جهانی ۲۰۱۹ هم می‌توانم در رده امیدها برای تیم ملی ایران به روی تاتامی بروم، می‌خواهم با کسب مدال طلا به‌عنوان اولین بانویی باشم که با کسب سه مدال مختلف در رده امیدها به بزرگ‌سالان راه‌یافته است.

وی افزود: آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال دربازی‌های المپیک است و برای شروع این مسابقات لحظه‌شماری می‌کنم. طبق آخرین قانون، از هر کشور سه کاراته کا می‌تواند در المپیک حضورداشته باشد و تمام تلاشم را می‌کنم که یکی از کاراته کاهای اعزامی به المپیک باشم.

بهمن یار بابیان اینکه المپیک ۲۰۲۰ اوج کار وی خواهد بود گفت: می‌خواهم با کسب مدال طلا در المپیک توکیو به اولین بانوی طلایی ورزش گیلان در آوردگاه المپیک تبدیل شوم.

نائب قهرمان کاراته جهان با اشاره به اینکه کسب مدال‌های پی‌درپی توسط کاراته کاهای گیلانی باعث افزایش انگیزه بین هنرجویان این رشته در استان شده است تصریح کرد: ورزشکاران پرشماری در گیلان در رشته کاراته فعالیت می‌کنند و با هر مدالی که توسط گیلانی‌ها در مسابقات بین‌المللی کسب می‌شود، انگیزه کاراته کاهای گیلانی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی و درخشش در مسابقات بین‌المللی دوچندان می‌شود.

بهمن یار بابیان اینکه هدف فعلی‌اش کسب مدال در کاراته وان ژاپن است گفت: حضور تیم ملی در این مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار دارد لیکن درصورتی‌که شرایط مهیا شود برای اولین بار با پیراهن تیم ملی بزرگ‌سالان بر روی تاتامی‌ خواهم رفت و با کسب مدال خود را به تیم ملی بزرگ‌سالان تحمیل خواهم کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا