استان هاتدبیر ورزشی

نامه جمعی از قهرمانان زن ورزش گیلان به استاندار گیلان: اولین بخشنامه و انتصاب مشاور شما بارقه‌های امید را در دل‌ بانوان گیلانی روشن کرد

 قهرمانان زن ورزش گیلان

امضا کنندگان نامه ضمن اشاره به برخی بی‌مهری‌ها  و ‌کم‌توجهی از سوی دولتمردان بویژه در زمینه حمایت‌های مادی و معنوی و اعمال رفتارهای سلیقه‌ای نسبت به ورزش بانوان استان، خواستار توجه ویژه و حمایت های عملی از سوی استاندار گیلان شدند.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از  گیل خبر، جمعی از ورزشکاران زن، قهرمانان ورزشی و مربیان زن گیلان در رشته‌های مختلف ورزشی با صدور نامه ای خطاب به مصطفی سالاری، انتصاب او را به عنوان استاندار گیلان تبریک گفته و ضمن استقبال از اولین بخشنامه صادره از سوی او مبنی بر بکارگیری جوانان و بانوان در مناصب دولتی ، انتخاب فرشاد نوروزپور به عنوان مشاور استاندار در امور جوانان را اقدامی ارزشمند و پسندیده دانستند.

امضا کنندگان نامه ضمن اشاره به برخی بی‌مهری‌ها  و ‌کم‌توجهی از سوی دولتمردان بویژه در زمینه حمایت‌های مادی و معنوی و اعمال رفتارهای سلیقه‌ای نسبت به ورزش بانوان استان، خواستار توجه ویژه و حمایت های عملی از سوی استاندار گیلان شدند.

متن این نامه به شرح زیر است:

به نام خدا

جناب آقای دکتر مصطفی سالاری

استاندار محترم گیلان

با سلام

با سلام، ما امضاکنندگان این نامه شامل جمعی از ورزشکاران زن، قهرمانان ورزشی و مربیان زن گیلان در رشته‌های مختلف ورزشی، ابتدا انتخاب جنابعالی را به‌عنوان جوان ترین استاندار کشور از سوی دولت تدبیر و امید در این جغرافیای سبز و کُهن تبریک می‌گوییم.

جناب آقای دکتر سالاری

اولین اقدام و‌تصمیم شما به‌عنوان جوان‌ترین استاندار کشور با عنوان طرح بکارگیری جوانان و بانوان در مناصب دولتی بارقه‌های امید را بویژه در دل‌ بانوان گیلانی روشن کرد و متعاقبا اولین انتصاب شما در استان با انتخاب آقای فرشاد نوروزپور به‌عنوان مشاور استاندار در امور جوانان اقدامی پسندیده و ارزشمند بود که مورد حمایت امضاکنندگان این نامه می‌باشد؛ زیرا فردی را به عنوان مشاور خود در این حوزه گزیده‌اید که طی سال‌های گذشته در عمل اثبات کرده است که همواره یکی از‌اصلی‌ترین حامیان بانوان ورزشکار استان بوده و ما این تصمیم را به فال نیک می گیریم.

جناب آقای استاندار

امیدواریم در سایه این تحولات و آغازِ پرامید؛ روند حمایت از ورزش بانوان در گیلان که علی‌رغم مدال‌آوری‌ها، قهرمانی‌ها و موفقیت‌های زیاد در سطوح ملی و بین‌المللی و سرمایه ارزشمند انسانی، با بی‌مهری‌های زیاد و ‌کم‌توجهی از سوی دولتمردان بویژه در زمینه حمایت‌های مادی و معنوی و اعمال رفتارهای سلیقه‌ای مواجه بوده است، با تغییرات مثبت و موثر همراه شود.

آخرین نمونه‌های ‌بی‌توجهی به ورزش بانوان در استان، انحلال غم‌انگیز و بحث‌برانگیز تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی با کلکسیونی از افتخارات و حذف یکی از تیم‌های فوتسال دختران رشت با نام «می‌رشت سپیدرود» از لیگ برتر آن هم تنها به دلیل نداشتن حامی مالی بوده است.

جناب آقای استاندار

امیدواریم با توجه به حضور جنابعالی به‌عنوان استانداری که در عمل حمایت و اعتقاد خود نسبت به جوانان و بانوان را ثابت کرده است،  روزهای آفتابی برای ورزش بانوان پیشرو، شایسته، پرتلاش و بااستعداد گیلانی از راه برسد.

با تشکر

نام/ نام خانوادگیعنوان

۱ معصومه جهانچی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال بانوان ایران، سرمربی تیم فوتسال سپیدرود رشت- سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۵ سال

۲ سارا قمی عضو تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان و  خانم گل چند دوره لیگ برتر ایران

۳ مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان- سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال بانوان ایران

۴ سوگند حق پرست عضو تیم ملی والیبال بانوان ایران

۵ زهرا پیربازاری سرپرست تیم های ملی جودو

۶ سارا بهمنیار عضو تیم ملی کاراته- برنز جهانی

۷ آویشن باقری عضو تیم ملی کاراته- برنز جهانی

۸ نیلوفر صفریان سرمربی تیم ملی بانوان تکواندو رده سنی نوجوانان

۹ فاطمه مداحی عضو تیم ملی تکواندو بانوان ایران

۱۰ مبینا نژاد عضو تیم ملی نوجوانان تکواندو ایران-  مدال طلای نوجوانان آسیا و جهان

۱۱ خدیجه ایمان طلب عضو تیم ملی تیراندازی معلولین

۱۲ زهرا غلامزاده عضو تیم ملی تیراندازی معلولین

۱۳ مونا ثریابین عضو تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال کشور

۱۴ حمیرا برزگر عضو تیم قایقرانی مقام سوم آسیا

۱۵ نازنین ملایی عضو تیم قایقرانی مقام سوم آسیا

۱۶ قاطمه قاسمی مربی تیم ملی کاراته

۱۷ قائزه رفیعی بازیکن تیم ملی شمشیربازی

۱۸ سارا شیربیگی عضو تیم ملی فوتسال ایران- مقام اول آسیایی

جمعی از ورزشکاران زن، قهرمانان ورزشی و مربیان زن گیلان در رشته‌های مختلف ورزشی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا