استان هااسلایدربا جوانان

مديركل ميراث فرهنگي گیلان در دیدار با مشاوران جوان دستگاه های اجرایی: مشاوران جوان آمادگی پذیرش رده های مدیریتی استان را دارند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در دیدار با جمعی از مشاوران جوان دستگاه های اجرایی استان گیلان جایگاه بخشی به جوانان را یک اصل در دولت دانست و گفت: پس از چهار سال تجربه اندوزی مشاوران جوان، باید از این سرمایه در سطوح مختلف اجرایی استفاده کرد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از گیل خبر، علیزاده اعتماد به جوانان را در عرصه تصمیم گیری مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: به دلیل شهامت و ریسک پذیری جوانان، تحرک پذیری و اثرگذاری امور واگذار شده به آنان همیشه مشهود بوده است.
وی برای فرشاد نوروز پور مشاور استاندار در امورجوانان آرزوی موفقیت نمود و گفت: استاندار محترم با این انتخاب، هدفگذاری خود را در خصوص جوانان مشخص نموده و همه مدیران باید بخشنامه ایشان را در دستور کار قرار دهند.
در ادامه جلسه فرشاد نوروزپور، مشاور استاندار در امور جوانان نیز مسوولیت محول شده را بسیار سنگین دانست و اظهار داشت: در خصوص وظایف و تکلیف مشاوران جوان آنچه مورد انتظار است اگر به درستی انجام شود، قطعا در اعتماد کردن به آنان و سپردن مسوولیت های سنگین تر و حساس تر می تواند موثر واقع شود.
وی گفت: مشاوران جوان که در طول چهارسال تجربه اندوزی کرده اند آمادگی پذیرش رده های مدیریتی استان را دارند، در ادامه بهتر است نسل جدیدتری از جوانان در حلقه مشاوران جوان قرار گرفته و گروه های قبلی نیز ارتقا یابند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد به موازات جوانگرایی مورد نظر استاندار، انشاالله با عملکرد مثبت و درخوری برای رسیدن به توسعه یافتگی و رفع مشکلات مردم خوب استان گیلان را نیز به همراه داشته باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا