آخرین خبرها

نامجومطلق: امیدوارم شفر به کار استقلال بیاید/ بیرانوند مغرور شده، زیادی تعریفش را کردیم

نامجومطلق: امیدوارم شفر به کار استقلال بیاید/ بیرانوند مغرور شده، زیادی تعریفش را کردیم

ورزش > لیگ برتر – مجید نامجومطلق گفت: امیدواریم استقلال با مربی جدید از این شرایط خارج شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجید نامجومطلق پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که مربی جدید می تواند برای استقلال مفید باشد گفت: امیدوارم که این انتخاب برای تیم محبوب استقلال مفید باشد و تیم را از این شرایط سخت بیرون بیاورد. به هر حال این انتخاب مسوولین استقلال بوده و باید صبر کرد و دید که این مربی چه عملکردی در ادامه خواهد داشت.
نامجو مطلق درباره دو بازی پیش روی تیم ملی هم گفت: این بازی ها دوستانه است اما به نظر برای تیم ملی مفید خواهد بود. روسیه تیم صاحب سبکی است و خوب بازی می کند اما این بازی ها با تیم های ملی مطرح باید تداوم داشته باشد تا تیم ملی و بازیکنان به خوبی برای جام جهانی آماده شوند.
او درباره افت اخیر علیرضا بیرانوند گفت: به نظرم ما بیرانوند را خیلی بین همه تبلیغ کردیم و همین دلیل باعث شده تا بیرانوند تمرکز خود را از دست بدهد. در غیر این صورت او گلر بسیار خوبی است و در عین حال فیزیک خیلی خوبی دارد و آینده خوبی پیش روی اوست.
این کارشناس فوتبال ادامه داد: بیرانوند دچار غرور کاذب شده است. او در حال حاضر شرایط روحی مطلوبی ندارد و در عین حال سن کمی هم دارد. به علاوه این که رقیب سختی هم در پرسپولیس ندارد.
43 43

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا