آخرین خبرها

مشکلاتی که شما مطرح کردید؛ نیروهای خدماتی آموزش و پرورش چه زمانی پیمانی می‌شوند؟

مشکلاتی که شما مطرح کردید؛ نیروهای خدماتی آموزش و پرورش چه زمانی پیمانی می‌شوند؟

جامعه > مشکلات مردم – کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کاربران روز گذشته مشکلات خود را در این صفحه مطرح کردند .

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:    

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

– در مورد آخرين خبرها از لايحه دائمي شدن قانون مديريت خدمات كشوري كه در مرداد ماه امسال در هيئت دولت تصويب شده و منتظر تصويب در صحن مجلس است اطلاع رساني بفرماييد.

– با سلام .نیرو های خدماتی آموزش و پرورش چه زمانی پیمانی می شوند؟

– باسلام بنده با 19 سال سابقه رسمی و 3سال شرکتی مجموع 21 سال کار در بیمارستان روان که جزو مشاغل سخت بوده با سمت کمک بهیار کار کرده و سه ماه قبل بعد از دو سال بیماری ازکارافتاده کامل شدم…ولی متاسفانه به بنده 22 روز حقوق دادند و همان حقوق که سال 94 یک میلیون و هفتصد می گرفتم بعد از یکسال استعلاجی حقوقم را یک میلیون و سیصد کردند . در این دو سال که از کار افتادگیم طول کشید احکامی که برای بقیه پرسنل زدند برای بنده نمی زدند و الان هم با سه فرزند به من یک میلیون و دویست حکم بازنشستگی زده اند.

2

شهری

با سلام بنده ساکن تهران منطقه ۵ بلوار فردوس شرق خیابان علی حسینی هستم. این خیابان به دلیل عرض کم و عبور و مرور زیاد دچار ترافیک سنگین می شود مخصوصا کوچه ۱۲ که تنها کوچه ارتباطی بین خیابان های بلوار فردوس است که این موضوع سبب سلب آسایش ما ساکنین شده است به طوریکه حتی از ساعت ۱۲ شب تا ۶ صبح بدلیل سرو صدای زیاد ماشین ها و آلودگی صوتی بوق خودرو ها نمی توانیم استراحت کنیم .

3

تامین اجتماعی

من حدود دو ماه کار کردم و بیمه شدم اما به خاطر کم بودن حقوق بیرون امدم.حالا جای دیگر مشغول به کار شدم ایا این دو ماه جزو سابقه من محسوب می شود؟  

4

نظام وظیفه

چرا سربازان وظیفه بعد از دریافت دفترچه چند ماه باید صبر کنند تا اعزام شوند . نظر به اینکه دراین مدت کاری نمی توانند انجام دهند بلاتکلیف می مانند و در حقیقت چند ماه از عمرشان بدون هدف می گذرد .

46232

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا