اجتماعیاستان ها

فرماندار آستانه‌اشرفیه در نشست با انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان : حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد ، یک کار اخلاقی و انسانی است

فرماندار آستانه‌اشرفیه در نشست با معتمدین انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان گفت: حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد ، یک کار اخلاقی و انسانی است

به گزارش تدبیرشرق به نقل از جلال شرق ، رحیم حیدری در خصوص تقاضای انجمن برای نصب فایبر پلاس در فرمانداری  اظهار کرد :  با توجه به مشغله‌ها فراوان فرمانداری این شهرستان و حضور ارباب و رجوع   و اینکه فرمانداری مکانی را برای استقرار انجمن و.. قرار دهد امر ممکنی نیست و فقط در صورت نصب یک سیستم در یک مکان مشخص مثل دبیرخانه که اطلاعات در ران جمع‌آوری شود شاید میسر شود.

وی با توجه به اینکه نشست انجمن حمایت از زندانیان باید هرماه یک‌بار انجام گیرد موافقت خود را با   این نشست‌ها در مکان‌های مورد تقاضای انجمن ازجمله در بیت امام‌جمعه ، دفتر دادستانی و فرمانداری اعلام کرد.

بخشدار  بندر کیاشهر نیز  بابیان اینکه ما تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت بندر کیاشهر برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به کاربندیم گفت: بازدید از زندانیان و آشنایی با مشکلات آنان در محل زندان  یکی از راه‌های است که می‌توانیم در این راه قدم‌های خوبی برداریم .

حجت حاجی پور از اعضای معتمدین  انجمن  حمایت‌کننده از زندانیان جرائم غیر عمد درخواست کرد با توجه به اشراف این انجمن بر معتمدین این بخش دو نفر را جهت همکاری به بخشداری معرفی تا نهایت همکاری با آنان انجام گیرد.

در این نشست حسن محمد پور و بنیادی  از معتمدین انجمن مطالبی را درباره نحوه کمک و نوع جمع‌آوری ، افتتاح حساب انجمن ، نشست ماهانه  و… بیان کردند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا