آخرین خبرهااستان هافوری

سالاری استاندار گیلان شد

استاندار گیلان

با اعلام سخنگوی وزارت کشور مصطفی سالاری استاندار گیلان شد.

به گزارش تدبیرشرق، سید سلمان سامانی درباره نشست امروز هیات دولت گفت: در جلسه امروز یکشنبه هیات دولت که به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی برگزار شد، گزینه‌های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسئولیت استانداری‌های آذربایجان شرقی، ایلام، تهران، کرمانشاه و گیلان معرفی و با تصویب هیأت وزیران، برای این مسؤولیت انتخاب شدند.

وی افزود: بر این اساس مصطفی سالاری به عنوان استاندار گیلان تعیین شد.

همچنین رئیس جمهوری با آرزوی توفیق برای استانداران منتخب، بر رعایت مشی اعتدالی در اداره استان تأکید کرد و اقتصاد مقاومتی، رونق اقتصادی، جذب سرمایه و توسعه اشتغال را از اولویت های مهم استانداران دانست.

روحانی در ادامه، با اشاره به ترکیب قومیتی تعدادی از این استانها و وجود مذاهب مختلف در آنها، بر رعایت حقوق اقوام و مذاهب تاکید کرد.

رعایت حقوق شهروندی و تأکید بر لزوم آرامش در محیط استان و تقویت فضای امن و فرهنگی و تلاش برای تقویت همکاری بین جناحهای سیاسی، از توصیه های دیگر رییس جمهور به استانداران جدید بود.

روحانی همچنین استانداران را به شایسته سالاری و استفاده مناسب از جوانان و زنان در مسئولیت های مدیریتی توصیه کرد و اظهار داشت که در این توصیه به دنبال تظاهر نیستیم و وجود جوانان و زنان تحصیلکرده و شایسته و هزینه هایی که برای تحصیل آنان شده است و رعایت عدالت اقتضا می کند که از آنها به نحو شایسته استفاده کنیم.

مطالب پیشنهادی

یک دیدگاه

  1. با سلام واحترام
    علی رغم اینکه گزینه های مطرح شده بومی، انسانهای شریف و فرهیخته ای هستند، ولی دکترسالاری مدیری جوان، لایق و باسوادهستندکه حضورشان درگیلان مطمنئابسیاری از مشکلات موجودرا به نحو مطلوبی، حل وفصل خواهد نمود و ایشان بهترین گزینه غیربومی جهت تصدی پست استانداری گیلان بودندکه خوشبختانه این مهم انجام شد.
    با آرزوی موفقیت برای این عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا