استان هااسلایدرتدبیر ورزشیفوری

تیم لیگ برتری بانوان می‌رشت سپیدرود به دلیل نداشتن حامی به دسته اول سقوط کرد

می‌رشت سپیدرود

در میان سکوت و بی‌عملی مدیران اقتصادی و ورزشی گیلان تیم فوتسال «می‌رشت سپیدرود» که به مدت ۱۲ سال در لیگ برتر ایران حضور داشت به دسته اول سقوط کرد.

به گزارش تدبیرشرق، سقوط این تیم به دسته اول لیگ فوتسال بانوان در شرایطی دردناک می‌شود که نه به خاطر نتایج ضعیف که به دلیل عدم حامی و نامشخص بودن وضعیت مالکیت تیم رخ‌داده است.

در نامه سازمان لیگ فوتسال ایران که به امضای کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال رسیده آمده است:ریاست هیات فوتبال گیلان احتراماً پیرو نامه شماره س ف /۴۲۵۵ مورخ ۴/۶/۹۶ در خصوص حضور یا عدم حضور تیم «می‌رشت سپیدرود» در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور فصل فوتسال ۹۶ و تائید جنابعالی در خصوص انصراف تیم مزبور از مسابقات لیگ برتر بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند امتیاز لیگ برتر از باشگاه فوق سلب و تیم مزبور در فصل ۹۷ به لیگ دسته یک سقوط خواهد کرد.

معصومه جهانچی سرمربی این تیم لیگ برتری که سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۴ سال ایران هم است و در زمان این تصمیم همراه با تیم ملی در تاجیکستان حضور داشت با ابراز ناراحتی از اتفاق رخ‌داده به گیل نگاه گفت:وجود مشکلات زیاد قبل از آغاز لیگ برای ما عادی شده بود اما این که تیم به لیگ پایین‌تر سقوط کند واقعاً دردناک است.

جهانچی با ذکر این نکته بعد از بازگشت از تاجیکستان این خبر هدیه خوبی از طرف مسئولان هیات فوتبال استان گیلان به من و دیگر کادر زحمتکش تیم بود گفت: گویا نتیجه خوب و شایسته بودن در استان گیلان، سقوط به رده پایین‌تر است و نه تشویق تیم تلاشگر.

جهانچی ادامه داد: اگر سقوط تیم «می‌رشت سپیدرود» که در لیگ گذشته علی‌رغم تمام مشکلات در رده چهارم جدول قرار گرفت و خانم سارا شیربیگی را به‌عنوان خانم گل لیگ برتر معرفی کرد برای کسی در استان اهمیت داشت مانع سقوط این تیم به لیگ دسته اول می‌شدند.

این مربی باسابقه با ابراز تاسف از شرایط ایجادشده گفت: درزمانی که من در ایران نبودم موضوع از سوی خانم واحدی پیگیری می‌شد اما علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته حتی موضوع ادغام می‌رشت با تیم شهرداری رشت هم مطرح نشد.

/گیل نگاه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا