استان هاخبر داغ

امام جمعه رشت: نامزدها برای کسب رأی، حرف های نادرست به مردم نگویند

امام جمعه رشت

رشت – نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به بد اخلاقی های انتخاباتی طی این روزها از سوی برخی نامزدها گفت: کاندیداها برای کسب رأی، حرف های نادرست و دروغ به مردم نگویند.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایرنا، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت در مصلی امام خمینی این شهر افزود: برخی نامزدها برای جلب آرای مردم، حرف های بی اساس بیان کرده اند که ما هرگز فکر نمی کردیم تربیت شدگان مکتب انقلاب، اینگونه حرف بزنند.
وی اظهار داشت: درخواست ما از نامزدها این است که بیش از این، آبرویشان را نبرند و بر اساس تعلیمات دینی و اسلامی نه بر اساس دروغ و فریب، سخن بگویند.
امام جمعه رشت خاطر نشان کرد: نامزدهای انتخابات اگر تا امروز اشتباه کرده اند، در فرصت باقیمانده و در مناظره عصر امروز (جمعه) این اصول را رعایت کنند، در غیراینصورت مردم ناامید می شوند.
وی خطاب به نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اظهار کرد: نامزدهای این انتخابات هم برای کسب آرای مردم، بایستی حرف های درست بزنند.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخاباتی دیگر در جمهوری اسلامی ایران در جمعه هفته آینده و با تاکید بر حضور حداکثری مردم اضافه کرد: حضور حداکثری مردم برای خنثی شدن دسیسه های دشمنان، اهمیت بسزایی دارد.
آیت الله قربانی بیان داشت: علاوه بر این اگر حضور مومنان، دین باوران و انقلابیون در پای صندوق اخذ رای نباشد، ممکن است افراد غیراصلح انتخاب شوند.
وی با تاکید بر انتخاب فرد اصلح از سوی مردم خاطر نشان کرد: همه گزینه ها یکسان نیستند، بنابراین بایستی با دقت فرد اصلح را برای مدیریت اجرایی کشور و افراد اصلح را برای شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنیم.
امام جمعه رشت در بخش دیگری از خطبه ها با تبریک ولادت حضرت قائم (عج) و نامگذاری این روز به نام سربازان گمنام امام زمان تصریح کرد: امروز امنیت کشور به دلیل هوشیاری و بیداری سربازان گمنام امام زمان است و امام خمینی (ره) جایگاه این عزیزان را چه خوب تشخیص دادند و آنان را در این مسئولیت قرار دادند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا