آخرین خبرها

وضعیت ظاهری کیوسکهای مطبوعاتی شهر کرج تغییر خواهد کرد

با انتشار فراخوانی از سوی سازمان سیما منظر شهری؛

وضعیت ظاهری کیوسکهای مطبوعاتی شهر کرج تغییر خواهد کرد

استان‌ها > البرز – از سوی اداره هنرهای شهری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج فراخوانی تحت عنوان ارائه طرح بهسازی کیوسک های مطبوعاتی در پورتال این سازمان منتشر شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، به منظور زیباسازی و ساماندهی و با هدف رفع نازیبایی سایبانها همچنین کاهش آلودگی بصری فراخوانی از سوی اداره هنرهای شهری این سازمان منشر شد که به موجب آن طراحان و علاقه مندان می توانند نسبت به تهیه گزارش و ارائه طرح بهسازی بدنه کیوسک های مطبوعاتی موجود در مناطق 12 گانه سطح شهر کرج اقدام کنند.
لازم به توضیح است: این فراخوان به منظور تغییر در چهره شهر و زیبایی بصری هر چه بیشتر سیمای معابرانجام شده و شرکت در این فراخوان برای تمامی هنرمندان و طراحان آزاد می باشد و طرح های دریافتی مسترد نخواهد شد.
شایان ذکر است از جمله ضوابط این فراخوان، بدینگونه است که طرح ساماندهی باید به نحوی باشد که فضای تبلیغات مناسب و هماهنگ با کلیت سازه ایجاد گردد تا شرکت سرمایه گذار امکان تبلیغات بر روی آنها را داشته باشد و حداقل الحاقات به سازه اصلی اضافه شود و به همین سبب شرکت کنندگان می بایست طرح های خود را به صورت خلاقانه و در نهایت دقت در این مورد ارائه دهند.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با مراجعه به سایت شهرداری کرج karaj.ir ،پورتال سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج “بخش فراخوان” فایل متن، همچنین نمونه عکس های مرتبط با فراخوان منتشر شده را مشاهده نمایند.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا