آخرین خبرهااستان هااسلایدر

سخنگوی شورا اعلام کرد: انتخاب سرپرست جدید شهرداری رودسر/ مردم می توانند در جلسات علنی شورای شهر رودسر شرکت کنند

شورای شهر رودسر

سخنگوی شورای شهر رودسر از انتخاب سرپرست شهرداری و همچنین علنی بودن جلسات شورا با حضور مردم خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی شورای شهر رودسر، محمود فرج پور سخنگوی شورای شهر رودسر ضمن اعلام مصوبات روز یک شنبه پنجم شهریور ماه بیان داشت:  در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات آقای مهندس پورقربان آقای مهندس مقصودی بعنوان سرپرست شهرداری رودسر از روز شنبه یازدهم شهریور ماه آغاز به کار خواهند نمود و انتخاب شهردار رودسر به روز دوشنبه سیزدهم شهریور ماه ۹۶ موکول خواهد شد.

فرج پور ضمن اعلام ابراز علاقمندی شورای پنجم شهر رودسر نسبت به حضور عموم مردم در جلسات علنی شورا اذعان داشت :با گردش کاری که شورا مشخص نموده شهروندان می توانند در این جلسات شرکت جسته و از ریز گفتگوهای انجام پذیرفته در جلسات مطلع شوند.

وی در رابطه با نحوه شرکت مردم در جلسات شورا  افزود: علاقمندان می توانند جهت شرکت در این جلسات با شماره تلفن ۰۱۳۴۲۶۱۶۰۶۵ تماس حاصل نموده و ثبت نام نمایند.در همین زمینه فرمی طراحی شده که ثبت نام در آن قالب انجام خواهد پذیرفت و در هر یک از جلسات علنی بر اساس اولویت ثبت نام ها و ظرفیت سالن جلسات ۱۰ نفر از شهروندان خواهند توانست در جلسات مستمر یا متناوب علنی شورا شرکت نمایند. وی ادامه داد: هم اکنون دبیرخانه شورای شهر رودسر آماده ثبت نام از علاقمندان در ساعات اداری بوده و براساس اولویت ثبت نام کنندگان برای هرجلسه از آنها دعوت خواهد نمود.

فرج پور در پایان خاطرنشان کرد: وفق قوانین شورا های شهر تمامی جلسات رسمی این شورا ها علنی بوده مگر اینکه در جلسه ای رسمی پیش از هر جلسه ی علنی دوسوم اعضا غیر علنی بودن جلسه ی بعدی را مصوب نمایند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا