استان هااسلایدر

استاندار گیلان: عملیات اجرایی‌ساخت پتروشیمی در رودسر

استاندار گیلان

استاندار گیلان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین کشاورز امام جمعه چابکسر گفت: عملیات اجرایی ساخت پتروشیمی در شهرستان رودسر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود.

به گزارش تدبیرشرق، محمدعلی نجفی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین کشاورز امام جمعه بخش چابکسر و با حضور مدیران استانی و شهرستانی صورت گرفت، ضمن قدردانی از زحمات امام جمعه چابکسر و همراهی و تعامل سازنده‌ی وی با مدیران شهرستان افزود : به منظور افتتاح، کلنگ زنی و بازدید از پروژه‌های مختلف سطح استان در شهرستان‌های متعدد حضور پیدا کردیم و امروز نیز به همین منظور وارد شهرستان رودسر شدیم.

وی با بیان اینکه چنین اقداماتی جزو وظایف ذاتی دولت و مسئولان دولتی است، خاطرنشان کرد: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب که همواره تأکید بر بیان عملکرد دولت توسط دولتمردان داشته و دارند، ما وظیفه داریم در این خصوص فعال باشیم و به همه جا سرکشی کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان به حسن توجه و نظر مثبت امام جمعه چابکسر درخصوص عملکرد دولت در استان اشاره کرد و گفت : شما همواره عملکرد دولت را دیده‌اید و ما نیز قدردان توجه‌ شما هستیم.

استاندار گیلان افزایش 108 درصدی قیمت چای، افزایش 4 هزار هکتاری سطح زیر کشت چای و افزایش 234 درصدی درآمد کشاورزان چای را از افتخارات دولت در استان گیلان برشمرد و با بیان اینکه در حوزه‌ برنج تلاش کردیم از واردات آن جلوگیری کنیم، افزود: طی مدت تصدی دولت گذشته، واردات زیادی صورت گرفت و زمان شروع بکار دولت تدبیر و امید با 2 میلیون و 900 هزار تن برنج وارداتی مواجه بودیم که فضا به سمت نابودی برنج سوق داده شده بود و تلاش کردیم مجدداً آنرا احیاء کنیم.

وی ادامه داد: در منطقه‌ی شما نیز مرکبات صدمه دیده است و لازم است اقدامات جدی‌تری صورت گیرد و یقیناً در این خصوص اقدامات عاجل و لازم صورت خواهد پذیرفت.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه تا پروژه‌ای آماده بهره‌برداری نباشد آنرا افتتاح نخواهیم کرد، گفت : انشاء ا… ظرف ماه‌های آینده پروژه‌ی راه آهن نیز افتتاح شده و  به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

استاندار گیلان در پایان به اهمیت بحث پتروشیمی در شهرستان رودسر اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه این پروژه موقعیت اشتغالزایی خوبی دارد طی بازدیدی که با حضور وزیر نفت دولت در ماه‌های اخیر داشتیم، در تلاشیم اجرای آنرا نهایی کنیم.

وی افزود : باتوجه به نزدیک بودن شهرستان رودسر به میدان نفتی سردار جنگل و مذاکراتی که با وزیر نفت انجام شد ساخت پتروشیمی در شهرستان رودسر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین کشاورز امام جمعه چابکسر با قدردانی از زحمات بی‌دریغ استاندار طی 3.5 سال گذشته اظهار کرد : با وجود مضایق مختلفی که دولت با آن روبرو است، باید اعتراف کنیم این دولت یکی از بهترین دولت‌های پس از انقلاب اسلامی است.

امام جمعه چابکسر به تحریم‌های ناجوانمردانه کشورهای خارجی علیه ایران اسلامی اشاره و با بیان اینکه این تحریم‌های ظالمانه نمی‌تواند کشور را از پیشرفت و ترقی باز دارد گفت : اجرای پروژه‌های عظیم راه‌سازی، پل سازی، تونل سازی، سد سازی و بسیاری از چنین پروژه‌هایی که حجم زیادی از آنها طی دوره‌ی تصدی دولت تدبیر و امید اجرا شده است نشان از حرکت قطار رشد و توسعه‌ی نظام به سمت آینده‌ای روشن دارد.

حجت الاسلام و المسلمین کشاورز با اشاره به پیگیری‌های مجدانه‌ی استاندار گیلان در به سرانجام رسیدن پروژه هایی نظیر راه آهن و آزاد راه و با بیان اینکه عملکردهای مثبت همچون درخشش آفتاب نمایان است خاطر نشان کرد : یکی از خصایص پسندیده‌ی این دولت عدم بهره‌برداری از مقدسات و اعتقادات مردم برای پیشبرد اهداف است حال اینکه متأسفانه در گذشته اقدامات این چنینی بارها و بارها تکرار شد و یقینناً چنین رفتاری مردم را دلسرد و بی اعتماد خواهد کرد.

وی اظهار داشت : این اقدامات و موفقیت‌ها خود به خود شکل نمی‌گیرد بلکه تلاش و پیگیری بسیار می‌طلبد.

امام جمعه چابکسر تصریح کرد : خوشبختانه بهترین امنیت را در سطح شهرستان داریم و برای برگزاری انتخاباتی پرشور آمادگی کامل داریم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا