آخرین خبرها

تسریع طرح های اشتغالزایی منطقه ویژه پیام

تسریع طرح های اشتغالزایی منطقه ویژه پیام

استان‌ها > البرز – رویکرد وزیر جدید ارتباطات سبب تسریع در طرح های اشتغالزایی منطقه ویژه پیام می شود .

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت پیام ، دکتر زرندی در جلسه دیدار با مدیران عامل ادوار گذشته پیام با تبریک انتخاب و کسب رای اعتماد جناب آقای مهندس جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایشان را از مدیران جوان ، خوش ذوق ، پر انرژی و با انگیزه ای دانست که یقینا با حضور شان در مسند عالی وزارت ارتباطات شاهد روند رو به رشد برنامه های توسعه بیست گانه شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام خواهیم بود .
دکتر زرندی در ادامه به حمایت بی دریغ دکتر واعظی در رفع موانع و مشکلاتی که از سالیان قبل در مجموعه پیام وجود داشته اشاره و افزود : دکتر واعظی با رویکردی کاملا مثبت از مجموعه پیام حمایت تام وکامل نموده و در دوران تصدی ایشان به عنوان وزیر ارتباطات عنایت ویژه و جدی به این مجموعه شد که از بدو تاسیس شرکت تا کنون بی سابقه بوده است.
وی در ادامه ضمن تشکر از دکتر واعظی برای ایشان در منصب جدید( ریاست دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری) آرزوی توفیق نمودنند.
لازم به ذکر است که آقایان شهاب الدین ، محمد علی محبی ، محمد نوروزی ، سید محمد قادری و حسن حاج عباسی مدیران عامل گذشته شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام بنا به دعوت دکتر زرندی با حضور در محل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در جریان آخرین برنامه ها و تحولات شرکت قرار گرفتند .
در این نشست دکتر زرندی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت خدمات هوایی پیام هدف از تشکیل این جلسه را احترام به مدیران قبلی که درایجاد و توسعه شرکت زحمات زیادی را متحمل شدند و احیاء فرهنگ قدر دانی از پیشکسوتان دانست وگفت:
سعی داریم جلسات این چنین را برای انتقال تجربیات و کسب مشاوره و راهکار بصورت مداوم برگزارنماییم .
زرندی با قدردانی از کلیه مدیران عاملی که در ایجاد و توسعه این مجموعه نقش داشتند خاطر نشان کرد: مجموعه پیام به عنوان مرکز توسعه تکنولوژی ،اشتغال و اقتصاد کشور در سنوات اخیر به لحاظ تمام شاخص ها رشد خوبی داشته اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
ایشان با اشاره به اینکه این مجموعه با حوزه اشتغال کشور مرتبط است تصریح کرد: در سالهای اخیر به دلیل نیاز کشور به تولید، اشتغال و حمایت از شرکت های دانش بنیان تلاش کرده ایم اعتبارات توسعه ای این مجموعه را نیز به همین سمت وسو سوق دهیم .
وی خاطرنشان کرد: یکی از جدی ترین موضوعات مجموعه پیام که در حال پیگیری است برنامه های توسعه ای 20 گانه می باشد .
در این نشست شهاب الدین بعنوان اولین مدیر عامل مجموعه پیام سیر مراحل ایجاد و توسعه اولیه شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام را تشریح کرد .
در پایان این نشست آقایان محبی ، قادری و نوروزی نیز به ترتیب به بیان سوابق و تجربیات مدیریتی خود درپست مدیر عاملی این پرداختند .

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا