استان هااسلایدر

بدهکار مردم هستیم/ کمک به حل مشکلات اهل تسنن منطقه

نماینده ولی فقیه در گیلان حل مشکلات اهل تسنن منطقه

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با نماینده ولی فقیه در استان گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش تدبیرشرق، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با نماینده ولی فقیه در استان گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله قربانی در این دیدار بر ضرورت همدلی مسئولان و حرکت در مسیر اعتدال برای رفع مشکلات و توسعه شهرستان مرزی بندر آستارا تاکید کرد.

وی گفت آستارا خط قرمز ما است و موقعیتی بسیار حساس دارد که باید با همکاری و همدلی مسئولان محلی و با توجه به برنامه های دولت در رفع مشکلات آن در مسیری هدفمند با همراهی های یکدیگر برای مردم منطقه خدمت کنید.

وی اظهار داشت: هم فرماندار و هم امام جمعه و نماینده آستارا از فرزندان خوب انقلاب و نظام هستند که می توانند در کنار یکدیگر با هر تفکر سیاسی که دارند به مردم منطقه کمک کنند.

وی اظهار داشت: همه دست در دست هم دهید به مردم خدمت کنید چون همه ما به مردم بدهکار هستیم و خدمت به مردم موجب رضایتمندی آنان از نظام می شود.

وی اضافه کرد : در کنار شما برادران اهل تسنن حضوردارند که تلاش کنید تا به مشکلات آنان نیز رسیدگی شود زیرا ما همه برادران دینی هستیم و آنان هم شهروند نظام جمهوری اسلامی هستند.

“یونس رنجکش” فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا هم در این دیدار ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در استان گیلان به خاطر پشتیبانی ها و ارایه طریق و راهنمایی هایشان توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام گرفته  در آستارا ارائه کرد.

وی گفت: آستارا شهرستانی کوچک با قابلیت های فرا ملی است که دچار مطالبات انباشته شده از گذشته است که باید تلاش کنیم تا این مطالبات پاسخ داده شود و در این زمینه اقداماتی انجام گرفته است.

وی افزود: دو بار حضور استاندار ظرف دو ماه در آستارا در کنار تردد مدیران کل استان و شخصیت های کشوری از ابتدای سال جاری تاکنون در کنار پیگیری های مختلف برای رفع مشکلات از جمله اقداماتی است که در این مدت انجام شده است.

وی از نماینده ولی فقیه در استان گیلان برای حضور در شهرستان مرزی بندر آستارا نیز دعوت بعمل اورد و آیت الله قربانی نیز این دعوت را برای آینده نزدیک پذیرفت.

در این دیدار آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان یکی از اخرین آثار منتشر شده خود را به یونس رنجکش فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا اهدا کرد.

/ایلنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا