آخرین خبرها

نشست خبری مشترک روسای قوا/ روحانی: امیدوارم وحدت و برادری بیشتری داشته باشیم

نشست خبری مشترک روسای قوا/ روحانی: امیدوارم وحدت و برادری بیشتری داشته باشیم

سیاست > دولت – در پایان مراسم تحلیف ریاست جمهوری، روسای قوا دوشادوش یکدیگر در یک نشست خبری مشترک حضور یافتند. نشستی که به دلیل ضعف صداوسیما بخشی از صدای آن از رسانه ملی پخش نشد.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام حسن روحانی در این کنفرانس خبری از مردم برای خلق حماسه بزرگ 29 اردیبهشت و مقام معظم رهبری برای حمایت در چهار سال گذشته ومراسم تنفیذ تشکر کرد و گفت: ایشان با این تنفیذ راه را برای فعالیت دولت دوازدهم هموار کردند. خوشحالم به عرض ملت برسانم که در چهارسال گذشته به بخش بزرگی از وعده هایی که داده بودیم رسیدیم و موفقیت های خوبی به دست آوردیم. از جمله خارج کردن کشور از تحریم و قطعنامه های شورای امنیت. اگرچه هنوز تحریم هایی وجود دارد و باید با آن مقابله کنیم اما تحریم های شورای امنیت را رفع کرده ایم.
وی با اشاره به ثبات اقتصادی و بیمه همگانی و کاهش مخارج درمانی بیماران ادامه داد: در این چهار سال به خودکفایی هایی در زمینه کشاورزی و حوزه نفت و گاز و حمل و نقل رسیده‎ایم و امیدواریم در دولت دوازدهم نیز به وعده هایی که به مردم دادیم، عمل کنیم. بویژه در حوزه تولید و اشتغال.
رییس جمهور ابراز امیدواری کرد که در پایان چهار سال دولت دومش شاهد از میان رفتن فقر مطلق و اجرای سند حقوق شهروندی باشیم. همچنین در سراسر کشور شاهد عدالت باشیم و مردم با نشاط تر و امیدوار تر نسبت به آینده باشند.
او با اشاره به ناامنی ها در منطقه از تلاش دولت برای ایجاد ثبات بیشتر یاد کرد و گفت: شاهد ضربه های کاری از سوی تروریست ها بودیم و امیدواریم در آینده همکاری بیشتری با همسایگان داشته باشیم و به پایان جنگ در منطقه برسیم.
او همچنین برای وحدت و برادری بیشتر در کشور ابراز امیدواری کرد.

این خبر کامل می شود…

2727

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا