استان هااسلایدر

سقف فروریخته بخش اطفال بیمارستان آستارا تعمیر شد

سقف فروریخته بخش اطفال بیمارستان آستارا

قسمتی از سقف بخش اطفال این بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی که به علت نشت آب ریزش کرده بود، تعمیر شد

به گزارش تدبیرشرق، رئیس بیمارستان شهید بهشتی آستارا گفت: قسمتی از سقف بخش اطفال این بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی که به علت نشت آب ریزش کرده بود، تعمیر شد و مشکلی در خدمات رسانی این بخش وجود ندارد.

حسین احمدی افزود: با پیگیری مسئولان شهرستانی و استانی، گروه تاسیسات فنی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شرکت پیمانکار این بیمارستان با حدود ۱۲ ساعت تلاش، سقف فروریخته را تعمیر و مرمت کرد.

وی علت فرو ریختگی سقف را نشت آب دستگاه های چیلر (زداینده حرارت از مایعات) عنوان و اضافه کرد: نظارت برای پیشگیری از وقوع اتفاقات مشابه تشدید شده است و امیدواریم با همکاری شرکت پیمانکار بیمارستان، مخزنی برای جذب آب چیلر تعبیه و از نشت آن جلوگیری شود.

بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا فروردین ماه امسال به بهره برداری رسید و برای ساخت و تجهیز آن به مساحت ۲۰ هزار و ۶۵۰ متر مربع، ۵۶۰ میلیارد ریال هزینه شده و دارای بخش های تخصصی داخلی و جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، پشتیبانی، مراقبت ویژه، اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه و کلینیک های درمانی است.

در بهار امسال، در این واحد درمانی به ۳۰ هزار نفر در بخش اورژانس، یک هزار و ۱۳۱ نفر در اتاق های عمل، ۱۰۹ نفر در بخش زایمان، ۲ هزار و ۸۳۹ نفر در بخش بستری، یک هزار و ۵۱۶ نفر در بخش سونوگرافی و هشت هزار و ۳۹۷ نفر در درمانگاه تخصصی خدمات رسانی شده است.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا