آخرین خبرها

تعطیلی پنج شنبه ها نیازمند مطالبه گری رسانه ها است

حاج کاظم:

تعطیلی پنج شنبه ها نیازمند مطالبه گری رسانه ها است

استان‌ها > البرز – رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج رسانه های جمعی و گروهی را به مطالبه گری بیشتر برای تحقق تعطیلی پنج شنبه ها فراخواند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی حاج کاظم با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در بحث تعطیلی پنج شنبه ها رویکردهای حمایتی و انتقادی وجود دارد که باید در خصوص آنها به بحث و تبادل نظر کارشناسی پرداخت اما آنچه بیش از پیش باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد مطالبه و اراده عمومی جامعه است که اکنون مبتنی بر تحقق تعطیلات پایان هفته است.
وی ادامه داد: اکنون مطالبه واحدی در بین اقشار مختلف جامعه شکل گرفته اما متاسفانه به آن پاسخ مطلوب و مقتضی داده نمی شود و آن تعطیلی ادارات در روزهای پنج شنبه می باشد؛ تعطیلات پایان هفته حق مسلم مردم و همسو با حقوق شهروندی است و نباید به مخالفت با آن برخاست.
این مسئول شهری با بیان اینکه تعطیلات پایان هفته به کاهش هزینه های جاری کمک شایانی می کند و همسو با مبانی اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: به باور کارشناسان، ارتقای بهره وری سازمانی و افزایش انگیزه کارکنان برای حضور موفق در عرصه کاری از مواهب تعطیلات پایان هفته است و امید می رود که این مطالبه در دولت تدبیر و امید محقق شود.
حاج کاظم با تاکید بر اینکه زندگی در کلانشهرها به لحاظ تاثیر منفی بر روح و روان شهروندان در وضعیت بحرانی قرار دارد، عنوان کرد: مشکلات اقتصادی و تراکم جمعیت در شهرهای بزرگ همچون کرج و تهران مردم را به زندگی در فضای بسیار محدود خانه های آپارتمانی سوق داده و چنانچه فرصت لازم برای حضور آنها در طبیعت و بهره مندی از فرصت سفرهای کوتاه به نقاط گردشگری کشور برایشان مهیا نشود، قطعا جامعه با بحران های هویتی و چالش های روان شناسی مواجه می گردد که تاثیر منفی آن کلیه شئون اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی و… را در بر می گیرد.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا