استان هااسلایدر

آغاز ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان واحدهای تولیدی و صنعتی جهت استفاده از تسهیلات بانکی

تسهیلات بانکی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان نیز از آغاز ثبت‌نام متقاضیان واحدهای تولیدی و صنعتی جهت استفاده از تسهیلات بانکی طرح رونق تولید در سامانه بهین یاب خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق، احمدعلی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: سامانه بهین یاب برای ثبت‌نام از متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی در بخش تولید، بر اساس ابلاغ طرح رونق تولید از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت و دستورالعمل مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط سال 96 بانک مرکزی بازگشایی شد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: بازسازی و نوسازی صنایع موجود، طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی و طرح‌های حفظ اشتغال و اشتغال جدید، ازجمله شرایط جدید نام‌نویسی در سامانه بهین یاب است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در ادامه در خصوص طرح رونق تولید به اهمیت آن پرداخت و بیان داشت : طرح رونق تولید در قالب بسته ای با همکاری بانک مرکزی طراحی شده که در آن، هر واحدی می تواند محصولات خود را تولید کرده و به فروش برساند.

وی افزود : اگر واحدی به طور مثال چک برگشتی یا بدهی یا مشکلاتی نظیر بیمه، بدهی به سازمان امور مالیاتی و عدم نسبت های مالکانه داشته باشد که همگی مانع دریافت تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط می شود، نادیده گرفته شده تا این واحدها مجدد فعال شود.

شهیدی تصریح کرد: نتیجه اصلی طرح رونق تولید، تثبیت وضعیت اشتغال، افزایش اشتغال و راه اندازی چرخه تولید در واحدهای کوچک و متوسط ثبت نام کننده در سامانه بهین یاب خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: تولیدکنندگان و صنعتگران به‌منظور ثبت‌نام و استفاده از تسهیلات، با مراجعه به سامانه اینترنتیbehinyab.ir بخش تأمین منابع مالی، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

/ایلنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا