آخرین خبرها

40 هزار مترمربع از روستاهای هشترود آسفالت ریزی می شود

40 هزار مترمربع از روستاهای هشترود آسفالت ریزی می شود

استان‌ها > آذربایجان شرقی – مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هشترود، گفت: با اجرای برنامه های سالجاری در 18 روستا بیش از 40 هزار مترمربع از روستاها آسفالت می شود.

به گزارش خبر آنلاین، بهمن مهرانی فر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: طبق برنامه ریزیهای به عمل آمده امسال ادامه معابر روستاهای ساری قیه از توابع بخش نظرکهریزی و روستاهای داشبلاغ و عمو دیزج از توابع بخش مرکزی که سال قبل نسبت به سنگفرش و جدولگذاری این مناطق اقدام شده بود، زیرسازی و آسفالت ریزی خواهند شد.
وی افزود: عملیات آسفالت روستاهای پاشابیگ از توابع بخش نظرکهریزی و نصیرآباد علیا- نصیرآبادسفلی- سعادتلو- ذوالبین- مغامیر- دامناب- خورجستان- عمودیزج و بیزوجیق از توابع بخش مرکزی با همکاری بخشدارری و دهیاریها بصورت مشارکتی جدول گذاری و زیرسازی خواهد شد.
به گفته، مهرانی فر، بلافاصله پس از اتمام عملیات زیرسازی آسفالت ریزی این روستاها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هشترود انجام خواهد پدیرفت.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هشترود، تاکید کرد: با اتمام برنامه ریزیهای انجام شده بیش از 40 هزار مترمربع در روستاهای مذکور آسفالت ریزی خواهد شد که شاهد عمران، آبادانی و تحولی شگرف در شهرستان خواهیم بود.
بهمن مهرانی فر، با بیان اینکه توزیع قیر رایگان به روستاهای ساری قیه از توابع بخش نظر کهریزی و روستاهای عزیزکندی، خورجستان، ینگجه، بایقرا رود از توابع بخش مرکزی، توسط این نهاد به دهیاریها انجام خواهد شد، اذعان داشت: امیدواریم دهیاران عزیز با درایت خاص، نسبت به جذب کامل سهمیه اختصاصی شهرستان اقدام نمایند.
وی تاکید کرد: با عنایات مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی و همچنین حمایتهای بی دریغ نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و همکاری بی شائبه بخشداران زحمتکش امسال شاهدی تحولی عظیم در آسفالت معابر روستایی خواهیم بود و بجاست که از تلاشهای تمامی مسئولان محترم شهرستان بخاطر توجه و حمایت از این نهاد در جهت عمران و آبادانی روستاها و تخصیص و تصویب اعتبارات لازم در این زمینه تشکر و قدردانی نمایم.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا