آخرین خبرها

اعلام آمادگی استاندار البرز بر برپایی همه ساله نمایشگاه خودرویی

کامکار:

اعلام آمادگی استاندار البرز بر برپایی همه ساله نمایشگاه خودرویی

استان‌ها > البرز – معاون امور اقتصادی استانداری البرز گفت: از بخش تولید و محصولات داخلی حمایت همه جانبه را خواهیم کرد و آمادگی خود را در جهت بر پایی همه ساله ای گونه نمایشگاه خودرو سازی و قطعات در استان البرز اعلام می داریم

به گزارش خبر آنلاین، عبدالله کامکار در چهارمین نمایشگاه خودرو که در استان البرز برگزار می شود عنوان کرد: با توجه به جمعیت سه میلیون نفری استان البرز و تردد 18 درصدی جاده ای در این استان می تواند بازار خوبی برای خودرو باشد. وی اظهار داشت، 35 درصد از تولیدات قطعات خودرو در البرز تولید می شود و لذا محوری ترین کار بر پایه حمل و نقل، اقتصاد، ایجاد اشتغال ، تولید و عرضه می تواند بحث خودرو هم باشد.
وی افزود: امروز شاهد حضور 65 شرکت کننده در نمایشگاه 4 هزار متری استان البرز هستیم تا بتوانیم در بحث تولید فعالیتی را برای خودمان کسب نماییم و این برای ما بسیار حائز اهمیت است که واحدهای تولیدی که قطعات یدکی تولید می کنند را پوشش دهیم.
معاون استاندار در پایان عنوان کرد: استانداری البرز پوشش ه و حمایت های لازم را در بخش تولید خواهد کرد . زیرا در سالی که بنام تولید و اشتغال مزین شده است هم در بحث تولید و هم در بحث اشتغال برای این موضوع برای ما بسیار اهمیت دارد. هم چنین استانداری و اداره صنعت، معدن تجارت استان البرز آمادگی و کمک های لازم را برای برپایی این نمایشگاه و معرفی هرچه بیشتر پتانسیل و توانمندی های استان که همه ساله برپا می شود را دارد.

46

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا