آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

ولی داداشی: عملیات وعده صادق، مظهری از قدرت ایران بود

ولی داداشی: عملیات وعده صادق، مظهری از قدرت ایران بود

ولی داداشی با ابراز رضایتمندی از سازمان‌دهی مطلوب ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های صحیح در جهت توسعه استان گیلان، گفت: مسیر پیشرفت و توسعه استان گیلان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به‌درستی ریل‌گذاری شده و امیدبخش است.

به گزارش تدبیرشرق، نماینده مردم شهرستان بندر مرزی آستارا در مجلس شورای اسلامی طی گفت‌وگویی با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌پاس اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق، اظهار کرد: عملیات سپاه پاسداران مظهری از قدرت ایران در میدان و دیپلماسی فعال بود.

او با اشاره به توفیقات دولت سیزدهم در بسیاری از ابعاد ازجمله دفاعی و نظامی، افزود: جمهوری اسلامی ایران در سایه وحدت و همدلی در دوره کنونی به یکی از پرقدرت‌ترین دولت‌های دوران پس از انقلاب در بین مردم شناخته می‌شود.

ولی داداشی: مسیر پیشرفت گیلان به‌درستی ریل‌گذاری شده و امیدبخش است

نماینده آستارا با اشاره به دیگر اقدامات دولت در حوزه حکمرانی، تصریح کرد: مردمی سازی حکمرانی در کشور و استان گیلان از دیگر محاسن دولت سیزدهم است و موجب افزایش اعتماد مردم به دولت تاکنون شده است.

وی ضمن ابراز رضایتمندی از سازمان‌دهی ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های صحیح در جهت توسعه استان، گفت: مسیر پیشرفت و توسعه استان گیلان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به‌درستی ریل‌گذاری شده و امیدبخش است.

ولی داداشی در پایان بر ضرورت حفظ و استمرار شیوه کنونی مدیریت عالی در استان گیلان تأکید کرد و گفت: اشرافیت کلی بر استان و هدایت طرح‌های عمرانی و فنی در استان به‌ویژه شهرستان آستارا بیانگر مسیر صحیح و درست مدیریت در استان است و باید تداوم داشته باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا